loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 863 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

فیلم های سینمایی شبکه تهران، شما و نمایش در شب یلدا

 

TV yasgroup.ir  فیلم های سینمایی شبکه تهران، شما و نمایش در شب یلداشبکه تهران

فیلم سینمایی «اردوگاه روزانه پدر» به کارگردانی فرد ساوج و با بازی کوبا گودینگ جونیور، پائول ری، ریچاردگانت، لاچلین مونروو دالین بویس، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۳:۳۰در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: فصل تابستان است و مهدکودکی که "چارلی" و شریک اش " فیل رابرسون" مدیریت آن را بر عهده دارند تا آغاز سال تحصیلی تازه، تعطیل خواهد بود. "چارلی" و" فیل " قصد دارند، فرزندانشان "بن هینتون" و"ماکس رابرسون" را به اردوگاه تابستانی " دریفت وود" بفرستند. این همان اردوگاه محبوب " چارلی "و"فیل" در دوران کودکی شان است. اما اردوگاه در حال حاضر وضع بسیار ناگواری دارد؛ به طوری که اکثر تسهیلات و امکانات رفاهی اش در آستانه نابودی است. این اردوگاه همچنین رقیبی در همسایگی اش دارد به اسم " اردوگاه کانولا"، مدیر و صاحب " اردوگاه کانولا"شخص بدذاتی است به اسم " لنس وارنر"که در واقع یکی از همکلاسی‌های قدیمی "چارلی " و "فیل" است. "چارلی " خاطرات بسیار بدی از "لنس" دارد.

 

فیلم سینمایی «اردوگاه روزانه پدر» محصول سال ۲۰۰۷ آمریکا است.

۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۱ دی ماه فیلم سینمایی «پلیس زن» به کارگردانی یوس بوی ست، از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: یک بازرس زن پلیس فرانسه در جریان رسیدگی به پرونده‌ای که مربوط به توزیع مواد مخدر می‌باشد به دخالت برادر زاده شهردار در ماجرای توزیع مواد در شهر پی می‌برد، اما به دلیل فساد و زد و بندی که بین شهردار و مقامات دستگاه قضایی و پلیس وجود دارد، توسط رئیس پلیس از جریان رسیدگی به پرونده کنار گذاشته می‌شود و به شهری دور افتاده فرستاده می‌شود. در آنجا او فقر و فساد و مشکلات اجتماعی فراوانی که مردم با آن درست به گریبان هستند، را از نزدیک می‌بیند. در این بین در جریان رسیدگی به پرونده دختر بچه‌ای در می‌یابد که آن دختر بچه و تعداد دیگری از نوجوانان آن منطقه توسط باندی به سرکردگی یک کارخانه دار با نفوذ مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند. پلیس زن جوان تلاش می‌کند این موضوع را پیگیری کرده و عاملان اصلی این جنایت را به دادگاه بکشاند.

فیلم سینمایی «پلیس زن» با بازی میو میو، جین مارک تی بالت، لنی اسکودرو و فرانچس سیمون محصول سال ۱۹۸۰فرانسه است.

ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه ۱ دی ماه فیلم سینمایی «آلاسکا» به کارگردانی فریزر کلارک هستون، محصول سال ۱۹۹۶آمریکا و کانادا از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی تورا بیرچ، وینسنت کارتیزر، درک بنه دیکت و شارلتون هستون خواهید دید:

جک بارنز که یک خلبان است پس از مرگ همسرش با دو فرزندش جسی و شان به آلاسکا سفر می‌کند. او اکنون یک فروشنده ساده است، ولی در کوه‌ها هواپیمای آنها سقوط کرده و بچه‌ها برای نجات پدرشان از دست خرس‌های قطبی تلاش می‌کنند.

 

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «شب نشینی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی مهدی شفیعی، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می‌شود.

ماجرای فیلم با بازی علیرضا فیروزه، بهناز نادری، فاطمه دلیریساولی و سمیرا قربانی کریم از آنجا آغاز می‌شود که زنگ انشاء بهانه‌ای می‌شود برای بازگشت به دوران گذشته، بهروز خاطره‌ای از زبان پدرش را بازگو می‌کند، دو نوجوان (محمد علی و قدرت( که صبح در مدرسه با هم دعوا کرده‌اند، شب هنگام همراه خانواده به دیدار یکدیگر می‌روند، محمد علی که به اجبار پدر به خانه قدرت رفته است، پشیمان از کرده خویش است و این دیدار محملی می‌شود، برای یادکردن زمان گذشته خان بابا پدربزرگ قدرت که همه را به دور خود جمع می‌کند و برای آنها قصه‌ای تعریف می‌کند.

فیلم تلویزیونی «شب نشینی» از تولیدات سال ۱۳۹۰ مرکز خراسان شمالی در ژانر اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است.

 فیلم تلویزیونی «خان ننه» با بازی شمسی فضل الهی، خسرو وپایاب، سمیه خدایاری، عباس سرودی و بیژن لطفی، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: بابا شهریار پدربزرگ خانواده که دلتنگ زندگی ساده و بی آلایش دوران کودکی خود است، خانه را ترک و به روستای اجدادی اش می‌رود، در آنجا خاطرات گذشته او مرور می‌شود.

فیلم تلویزیونی «خان ننه» به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد خیری مطلق از تولیدات سال جاری مرکز آذربایجان غربی است.

 

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «بی بی خاتون»، «آقای مهربان»، «سربلند»، «امشب شب مهتابه»، «مینای شهر خاموش» و «شهر آشوب» پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «آبی گاهی آسمانی»، «اولنتزرو و کنده جادویی»، «مردی به نام هیرو»، «هیچی» و «چهره به چهره» جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 463
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 3,663
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,663
  • بازدید ماه : 7,846
  • بازدید سال : 93,565
  • بازدید کلی : 24,904,963