loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 7315 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

جی جی وات ، بازیکن فوتبال(امریکایی) همچنان که خودی در میادین فوتبال از خود نشان داده است، به سرعت به عنوان یک جوان خوب محبوبیت عمومی پیدا کرده است. این فوتبالیست وقتی از طریق یکی از ویدئو های یوتوب متوجه شد که دختر ۶ ساله ای به خاطر آنکه مادرش گفته ۲۵ سالش نیست تا بتواند با این فوتبالیست ازدواج کند به گریه افتاده است، در پیامی در صفحه اجتماعی فیس بوک نوشت که می خواهد با این دختربچه ملاقات کند.

ازدواج بازیکن فوتبال آمریکایی با یک دختر 6 ساله !

 

این ویدئو نشان می دهد که بریانا کوچک بغض کرده و بسیار برای خودش متاسف است که به اندازه کافی بزرگ نشده است.فردی این ویدئو را به وات می فرستد و او نیز تصمیم می گیرد کاری در این مورد انجام دهد. آن دو یکیدگر را در استادیوم هاستون تگزان در روز چهارشنبه ملاقات کردند.این فوتبالیست گفت:”او نمی دانست من آنجا هستم. وقتی به سمتم آمد من یک دسته گل در دست و یک حلقه در جیبم داشتم.

متین بازدید : 3477 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (0)

اولین دختر ایرانی بدلکار + عکس

 

مهسا احمدی اولین دختر بدلکار ایران است که در پروژه‌های سینمایی

حضور دارد. او ۱۱ سال قهرمان ژیمناستیک دختران ایران بوده است…

مهسا احمدی درباره چگونگی ورود به دنیای بدلکاران به دویچه وله می‌گوید: «بعد از ۱۷ سالگی که ژیمناستیک را کنار گذاشتم، از ۶ سال پیش، وارد گروه “بدلکاری ۱۳″ شدم.»

مهسا احمدی اولین بانوی ایرانی است که پس از انقلاب در ایران عملیات سقوط آزاد “skydive” انجام داده است. نمایی از اولین سقوط آزاد این بانوی ایرانی که شهریور ۱۳۹۱ بر فراز شهر کلاله در استان گلستان ایران صورت گرفته است.

 

 

متین بازدید : 4435 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (0)
این جملاتی که می خوانید، نه دروغ است و نه به مسخره گرفتن فردی

دندان‌های جلو را بکشید تا خوش‌تیپ‌تر شوید!

این واقعیتی در نسل کنونی جوانان افریقای جنوبی است که به صورت مد در جامعه جا افتاده است.

 

این جملاتی که می خوانید، نه دروغ است و نه به سخره گرفتن فردی!

 

 

 

 

 

متین بازدید : 6903 سه شنبه 17 بهمن 1391 نظرات (1)

یکی از معروف ترین زنانی که کسی هیچ چیز راجع به او نمی داند زن بدون صورت است. او یک قاتل حرفه ایست, زن که کسی هیچوقت صورتش را ندیده است و پلیس به او لقب زن بدون صورت را داده است. البته او لقب دیگری با نام شبح هیلبرون نیز دارد.
پیچیدگی این ماجرا این است که دی ان ای DNA  این زن در بین سالها ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۹ در صحنه های جنایت سه کشور مختلف پیدا شده است!! یعنی حدود ۱۵ قتل در سه کشور مختلف صورت گرفته و این زن در آنها حضور داشته است!!

زن بدون صورت

 

پلیس در بررسی این جنایت ها متوجه شد که این زن به هیچ موضوع  خاصی علاقه نداشته و قتلها بدون هیچ دلیلی رخ داده اند بنابراین ممکن است این زن هم اینک دنبال شما باشد!!

 

سیمرغ

متین بازدید : 1099 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)


تیرانوزوروس Tyrannosaur 

 نویسنده و كارگردان: پدی كانسیداین، بازیگران: پیتر مولَن (جوزف)، الیویا كولمن (هانا)، ادی مارسان (جیمز)، ساموئل باتِملی (ساموئل)، پل پوپل‌وِل (بود)،‌سیان برِكین (مادر ساموئل). محصول ۲۰۱۱، ۹۲ دقیقه.

جوزف كه مرد بیوه‌ی آرامی است، زیر هجوم خشونت و خشمی است كه او را به جانب خودویرانگری می‌راند. پس از این‌كه به‌واسطه‌ی عصبانیتی دیوانه‌وار سگش را می‌كشد زندگی‌اش دستخوش تغییر می‌شود. در حالی كه از تغییر دادن خود و شرایطش و رهایی از گذشته‌ی ناخوشایندش نومید شده، پس از نزدیك شدن به هانا كه در مغازه‌ی خیریه‌ی محلی كار می‌كند شانس تازه‌ای برای نجات از این وضعیت می‌یابد.

 

متین بازدید : 2385 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش بی باک به نقل از خبرنگار مهر، پیش از ظهر پنجشنبه با  حکم مراجع قضایی حکم قطع ید یک سارق 29 ساله در ملاء عام انجام شد.

این سارق در قالب یک  گروه 10 نفره اقدام به سرقتهای متعدد در شهر شیراز کرده و همچنین به داشتن رابطه نامشروع و ... محکوم است.

علاوه بر اجرای حکم قطع ید، این سارق به رد مال و سه سال زندان نیز محکوم شده است.

تعداد صفحات : 12

درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 185
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,281
  • بازدید ماه : 1,281
  • بازدید سال : 87,000
  • بازدید کلی : 24,898,398