loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 445 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

فیلم های سینمایی شبکه ۳ و ۴ در شب یلدا

 

TV yasgroup.ir  فیلم های سینمایی شبکه 3 و 4 در شب یلداشبکه سه

فیلم تلویزیونی «عبور از رستگاری» به کارگردانی و تهیه کنندگی احمد بندری، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما باز پخش می‌شود.

قصه درباره مهران (کارمند انبار یک شرکت( است که شخصی است طمع کار که مدام در حال غر زدن و انتقاد از وضعیت موجود جامعه است. او دارای خانواده خوبی است. از سوی دیگر زنش باردار است و او نگران بحث هزینه زایمان است تا اینکه یک روز او و دوستش در انبار بندی قرار گرفته‌اند آنها موضوع را با مسئول انبار در میان می‌گذارند. در نهایت مهران از او چکی را به عنوان رشوه قبول می‌کند. مهران که تا قبل از آن در مسیر برگشت به خانه و رفتن سرکار، مسافرکشی هم می‌کرد. بعد از گرفتن چک آن روز مسافرکشی نمی‌کند و موبایل او زنگی می‌خورد. او در حین صحبت و پشیمانی دوستش از گرفتن رشوه، ناگهان به عابری برخورد می‌کند.

 

حدیث فولادوند، آرام جعفری، محبوبه بیات و طوفان مهردادیان در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «نارنیا ۳» به کارگردانی مایکل اپتد، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم با بازی بن بارنس و اسکاندر کینس از این قرار است: لوسی و ادموند به سرزمین نارنیا بر می‌گردند. برای دیدن فرمانروا به نام کاسپین به سفر دریایی طولانی در پیش دارند. در طی سفر با اژدها روبرو می‌شوند و او را شکست می‌دهند. جادوگر سفید می‌خواهد با نیروی خود مانع سفر آنها شود چرا که قسمتی از سرزمین نارنیا در تسخیر او بود و می‌خواهد بقیه سرزمین نارنیا را نیز بدست آورد ولی گروه لوسی با کمک اطلان مانع موفقیت او شده و کل سرزمین را نجات می‌دهند و در آخر به زمان حال بر می‌گردند.

فیلم سینمایی «برخورد مرگبار» به کارگردانی رابرت کورتزمن، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما بازپخش خواهدشد.

قصه «برخورد مرگبار» با بازی جوین پانتولیانو و سین پاتریک از این قرار است: دیوید عضو سابق ارتش آمریکا با بمب گذاری از پلیس طلب پول می‌کند. دیوید پس از ربودن زن تامی به او بمب وصل می‌کند. تامی باید زن خود را بکشد تا بقیه افراد پلیس نجات پیدا کند. او نیز همین کار را می‌کند. بعد از هشت سال پلیس تامی را به همکاری دعوت می‌کند. تامی دوباره وارد ماجرا می‌شود. دیوید یک هتل را بمب گذاری می‌کند و چون پلیس به او پولی می‌دهد. او هتل را منفجر می‌کند و ایزابل توسط دیوید دستگیر می‌شود.

فیلم سینمایی «برخورد مرگبار» محصول سال ۲۰۱۰ آمریکا است.

فیلم سینمایی «دردسر» به کارگردانی حسن آقاکریمی و تهیه کنندگی کیانوش عیاری، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی عبدالله آتشانی، سحر درویش زاده و مهران رجبی می‌بینیم: قربان پسری شهرستانی که در تهران در یک خیاطی کار می‌کند، عاشق دختری می‌شود که در همسایگی کارگاه آنها در یک آموزشگاه رفت و آمد دارد. همه با او مخالفت می‌کنند که این دختر به درد او نمی‌خورد. مینا خواستگاری دارد که عصبانیت خانواده اش را بر می‌انگیزد و این امر باعث می‌شود تا قربان با او درگیر شود. قربان به همراه عمو و زن عمویش که از شهرستان آمده‌اند به خواستگاری مینا می‌روند، ولی او که کچل است کلاه گیسی تهیه می‌کند تا جواب رد به خاطر بی مویی اش نشنود.

فیلم سینمایی «قصه‌های شبانه» به کارگردانی آدام شانک من محصول سال ۲۰۰۸ آمریکا، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با نقش آفرینی آدام سندلر و کری روسل آمده: آدام سندله از کودکی در یک هتل بزرگ مشغول به کار است، اما پس از گذشت ۲۵ سال از دوران سخت و پرماجرای کاری او هیچ کس اعتباری برای کار یا زندگی او قائل نیست. او مجبور می‌شود که از دو کودک مواظبت کند و هر شب قصه‌ای برای آنها بگوید کم کم متوجه می‌شود. پس از تعریف هر داستان اتفاقی مشابه همان برایش به وقوع می‌پیوندد.

 

شبکه چهار

فیلم سینمایی «راننده» با بازی رایان اونیل و بروس درن، پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۶ از شبکه چهار سیما بازپخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: رایان اونیل یک راننده فوق العاده حرفه‌ای است که در فیلم‌های سینمایی نقش بدلکار را بازی می‌کند. البته او به گروه‌های خلافکار و سارق نیز به عنوان راننده در تعقیب و گریزها کمک می‌دهد. پلیسی به نام درن به دنبال دستگیر کردن راننده است. راننده تصمیم دارد از این حرفه خداحافظی کند، اما پلیس می‌خواهد به هر شیوه‌ای شده او را دستگیر کند. پلیس یک گروه خلافکار را مجبور می‌کند تا یک سرقت مشترک با راننده انجام دهند.

فیلم سینمایی «راننده» محصول سال ۱۹۷۸ انگلستان و آمریکا است.

فیلم سینمایی «دادستان» به کارگردانی صادق پروین آشتیان و با بازی حسن عباسی و سعید داخ، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۱۲ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: دادستان و استاد دانشگاه شهرستان خوی درگیر یک پرونده مواد مخدر شده و حکم اعدام صادر می‌شود، اما وکیل پرونده تلاش دارد با تطمیع، رشوه و حتی تهدید و ارعاب دادستان را از اجرای حکم باز دارد. دادستان که خود را به اجرای عدالت متعهد می‌داند، نه تنها حکم را لغو نمی‌کند. بلکه متوجه می‌شود تلاش‌های غیر قانونی وکیل در این پرونده به پرونده دیگری با موضوع زمین خواری ارتباط دارد.

فیلم سینمایی «طوفانگر» به کارگردانی هانری ورنوی، جمعه ۱ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ در قالب برنامه «سینما ۴» از شبکه چهارسیما روی آنتن می‌رود.

در این فیلم خواهید دید: در حالی که سایه ترس و وحشت ناشی از کشتار توسط قاتلی دیوانه بر شهر پاریس حکمفرماست، بوتلیه کارآگاهی جسور مامور رسیدگی به این پرونده می‌شود.

ژان پل بلموندو، آلبرتو ماریا مرلی و چارلز دنر در فیلم سینمایی «طوفانگر» محصول سال ۱۹۷۵ فرانسه به ایفای نقش پرداختند.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 126
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 383
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 1,853
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,853
  • بازدید ماه : 6,036
  • بازدید سال : 91,755
  • بازدید کلی : 24,903,153