loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 3107 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

سرنوشت یوسف و حوا در سریال شمیم عشق

سرنوشت یوسف و حوا در سریال شمیم عشق

یوسف و حوا

حوا متوجه می شود که باردار است و نمی خواهد همین جوری با یوسف باشد پس به پیشنهاد سلطان با یلماز برادر یوسف می خواهد ازدواج کند. در روز عروسی یوسف پیش حوا می اید و از او درخواست می کند که با هم فرار کنند و به جای دوری بروند و تا همیشه با هم زندگی کنند. باده این را می شنود پرده های اتاق عقد را به اتش می کشد و همه درها را روی مهمانها می بندد. در این اتش سوزی یوسف می میرد و صحنه مرگ میوسف خیلی دردناک و البته با حضور حوا رمانتیک می شود. پلیس حوا را به جرم اتش سوزی زندانی می کند و حوا در زندان موقع وضع حمل می میرد و بچه اش هم می میرد. و در واقع یوسف و حوا هر دو در ان دنیا به هم می رسند.

متین بازدید : 1261 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

خلاصه آخرین قسمت عمر گل لاله


در قسمت های آخر سریال عمر گل لاله شخصیت های زیادی به سریال اضافه می شوند و لاله در کمال ناباوری می میرد و چنار با خواهر لاله دوست می شود و به او پیشنهاد ازدواج می دهد. ضمن اینکه با دختران زیادی هم رابطه دارد.بعد از مدتی لاله تصادف می کنه دکتر می گه باید یا جون بچه رو نجات بدن یا لاله رو . چنار می گه لاله اما در حین عمل مجبور می شن بچه رو نجات بدن و لاله میره تو کما و بعد می میره ، بچه دختره و اسمش رو لاله می گذارند.

وقتی لاله می میره چنار مجبور می شه خودش بچه رو بزرگ کنه. دختر دیگه ای به داستان وارد می شه به نام توپراک که اون هم عاشق چناره و یسین و توپراک سر چنار با هم رقابت دارن.

مثل اینکه چنار خان با خانم توپراک ازدواج می کنه ولی گویا ازدواجشون زیاد دوام نمیاره و بالاخره یشیم به آرزوش که چنار هست می رسه و با هم ازدواج می کنن.

متین بازدید : 837 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

خلاصه سریال عمر گل لاله

dj_6497856324

خلاصه داستان سریال عمر گل لاله: داستان این سریال درباره دعوای دو خانواده است. یکی خانواده ای سرشناس و موفق که بتازگی از شهر آنتالیا به شهر استانبول آمده و دیگری هم خانواده ای سرشناس اما در خطر ورشکستگی مالی.

خانواده تاسکیران : خانواده ای با اصل و نسب ،با کلاس و پیچیده از استانبول است. بعد از مرگ پدر ، تجارت آنها با ناکامی مواجه میشود و این خانواده را تا مرز ورشکستگی پیش میبرد ولی مادر پرتوقع خانواده تمام تلاش خودش را میکند تا با دسیسه چینی، کلاس و ابهت خانواده را در مقابل دور و اطرافیان حفظ کند.

خانواده ایلگاز: خانواده محافظه کار از آنتالیا ست که در تجارت و بیزینس بسیار موفق هستند. مادر و عموی دمدمی مزاج و جاه طلب و البته پایبند به رسم و رسومات سنتی خانواده هر کاری میکنن تا اعضای خانواده را آنطور که دلشان میخواهد دور هم نگه دارن.

عشق بین لاله ،دختر زومروت تاسکیران و سینار ، تنها پسر خانواده ایلگاز منجر به ازدواج مخفیانه میشود واین مرزها را در خانواده ها از بین میبرد…

داستانی پر از جدال و مشاجره، حقه ها و دسیسه ها…

در این میان خانواده ایلگاز سعی در تلاش هستند که پسر خود سینار را متوقف کنند اما سینا مخفیانه با لاله ازدواج می کنند.

خانواده ایلگاز معتقد است که دختر خانواده تاسکیران برای پول و ثروت با سینار ازدواج کرده است و….

 

منبع : یک کمند

خلاصه سریال عمر گل لاله


متین بازدید : 4801 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)
قسمت آخر سریال حریم سلطان



والده سلطان به خاطر این که خرم بهش میگه ابراهیم و نگار باهم رابطه دارن سکته میکنه و میمیره سلطان سلیمان خرم رو زن اول خودش میکنه وبعد هم والده سلطانش میکنه سلطان سلیمان عاشق یه دخر دیگه میشه خرم به سلیمان میگه ابراهیم و مصطفی بهش خیانت میکنند و سلطان هر دو شون رو مکشه و مهمت هم میمیره سلیم پسرسوم پاذشاه میش



قسمت آخر سریال حریم سلطان
متین بازدید : 4509 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

مشخصات شخصی بازیگر نقش فیروزه در سریال حریم سلطان

همانطور که می دانید بازیگر نقش فیروزه در سریال حریم سلطان ، همان آیسان در سریال ایزل است و نام اصلی او جانسو دره (Cansu Dere) می باشد. در ادامه مشخصات و اطلاعات شخصی این بازیگر سریال حریم سلطان را می توانید مشاهده نمایید.

عکس جامسو دره یا فیروزه در سریال حریم سلطان:

cansu dere مشخصات شخصی بازیگر نقش فیروزه در سریال حریم سلطان

مشخصات شخصی فیروزه در سریال حریم سلطان:

نام: Cansu Dere

سن: 32 سال

تاریخ تولد: 14 اکتبر 1980 میلادی

محل تولد: شهر آنکارا در کشور ترکیه

قد: 176 سانتی متر

وضعیت تناسب اندام: لاغر

رنگ چشم: قهوه ای تیره

رنگ مو: قهوه ای تیره

نوع دین و مذهب: مسلمان

رنگ پوست: سفید

ملیت: ترکیه ای

دانشگاه: Ýstanbul University

شغل: بازیگر ، مدل

آغاز شهرت: سال 2000 میلادی

سایت اینترنتی: cansudere.org

متین بازدید : 17101 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (6)
عکس همسر واقعی شاهزاده مصطفی در سریال حریم سلطان

در این مطلب چند عکس دیدنی از بازیگر نقش شاهزاده مصطفی در سریال حریم سلطان و همسر واقعی او را می توانید مشاهده کنید. برای دیدن عکس شاهزاده مصطفی و همسر واقعی او به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

عکس همسر واقعی شاهزاده مصطفی:

shahzadeh mostafa wife 1 عکس همسر واقعی شاهزاده مصطفی در سریال حریم سلطان

بقیه عکس های شاهزاده مصطفی و زن واقعی او در ادامه مطلب…

متین بازدید : 1333 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (0)

 

http://wikifars.com/img/general/my-serial-story-villa.jpg

 

 

سریال جدید مهران مدیری از صبح روز سوم بهمن ماه به بازار آمد؛ سریالی که پیش از توزیعش در بازار با حواشی بسیاری روبرو بود. هفت صبح مروری دارد بر معرفی شخصیت های اصلی این سریال در دو قسمت ابتدایی.

بعد از انواع و اقسام بنر، پوستر، دی وی دی تبلیغاتی رایگان و وعده سه ویلا و ۱۰ هزار جایزه نقدی، بالاخره قسمت اول و دوم سریال ویلای من مهران مدیری، با تیراژ یک میلیون و ۲۰۰ هزار نسخه به بازار آمد.

 

متین بازدید : 2119 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

http://wikifars.com/img/general/harim-shekaste-final.jpg

 

 

حریم شکسته با نام اصلی شرف و آبرو (به ایتالیایی: L’onore e il rispetto و بهانگلیسی: a matter of respect) سریالی محصول کانال ۵ ایتالیا است که همزمان با شروع به کار کانال زمزمه به فارسی دوبله و پخش می‌شود. این سریال شامل دو فصل است که پخش اولیه فصل اول سال ۲۰۰۶ و فصل دوم سال ۲۰۰۹ بوده‌است. کارگردانی این کار که یک فصل به عهده سالواتوره سمپری بود، در فصل دوم با همکاری لوئیجی پاریزی همراه شد چرا که آقای سمپری قبل از پخش، فوت کرده بود. در یک مصاحبه گابریل گارکو (بازیگر نقش تونیو) عنوان کرده‌است که این سریال فصل سومی هم خواهد داشت و فیلمبرداری آن از ژوئن ۲۰۱۱ آغاز می‌شود.

 

داستان سریال :

متین بازدید : 1043 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

فیلم تهران تا بهشت جدیدترین اثر سینمایی ابوالفضل صفاری با بازی مهناز افشار این روزها در منطقه خور و بیابانک فیلمبرداری می‌شود و تا چند روز آینده ادامه کار در تهران پیگیری خواهد شدف.  

فیلمبرداری «از تهران تا بهشت» ساخته ابوالفضل صفاری مدتی است در یزد آغاز شده و در ادامه کار بازیگران دیگری چون جعفر والی و فرزین صابونی مقابل دوربین بایرام فضلی رفتند.

   تاکنون ۳۰ درصد از فیلمبرداری این فیلم با حضور مهناز افشار و مهران احمدی انجام شده وگروه تا پایان این هفته با پایان فیلمبرداری در منطقه خور و بیابانک برای فاز دوم فیلمبرداری به تهران می‌آیند.

 

فیلم تهران تا بهشت با حضور مهناز افشار - Tehran Ta Behesht

تعداد صفحات : 2

درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 185
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,236
  • بازدید ماه : 1,236
  • بازدید سال : 86,955
  • بازدید کلی : 24,898,353