loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 1181 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)


 

فال روزانه متولدین فروردین

 

امروز برای ارتباط برقرار کردن با جمعی که در آن حضور دارید، چندان راحت نیستید. احساس می کنید آنها برای شما احترام قایل نیستند و حمایتتان نمی کنند. اما به احتمال زیاد این تصوراتی است که شما در ذهن خود پرورانده اید.

پیش بینی روابط شما: امروز متاسفانه به جای اینکه اول فکر کنید و بعد خرف بزنید دقیقا برعکس عمل می کنید و باعث باعث رنجش فرد مورد علاقه تان خواهد شد.اگر می خواهید رابطه خود با عشقتان را خوب نگه دارید، بهتر است در مورد مسایلی که می خواهید صحبت کنیدابتدا به خوبی فکر کنید و ببینید آیا ارزش بیان دارد یا خیر.

پیش بینی شغل شما: امروز شخصیت شجاع و سرزنده شما چیزهای زیادی برای بیان دارد. به هیچ عنوان از بروز استعدادهایی درخشان خود هراس نداشته باشید. با شهامت بودن شما باعث جلب توجه کارفرما می شود. استفاده ار راهکارهای پر انرژی بهترین کار است که شما به طور ذاتی توان آن را دارید.
متین بازدید : 789 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)
فروردین: امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا که ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می‌کند. اما مسئولیت‌هایی که دارید احتمالا در آخر پیروز می‌شوند و شما را به واقعیت می‌کشند. همان قدر که شما دوست دارید به خیال پردازی‌های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست که به وظایفی برگردید که به شما مربوط می‌شوند. انرژی خود را برای شکایت کردن هدر ندهید که چقدر کار دارید، فقط کارتان را شروع کنید. بعدها احساس آرامش خواهید کرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.

 

اردیبهشت: امروز ناگهان در یک لحظه شما از آینده‌ای که همیشه از شما دوری می‌کرد باخبر می‌شوید و به شما می‌گوید که آن کلید راهنمایی که شما همیشه بدنبالش می‌گشتید و پیدایش نمی‌کردید، ناگهان پیدا می‌شود و به نظر می‌رسد که همیشه همان جا بوده است. دیدگاه جدید شما احتمالا با تغییرات همگام می‌شوند، پس آماده باشید برای ترقی یک موقعیت دلسرد کننده را مدیریت کنید و آن را به جلو پیش بروید. وقتی که ببینید در راهی که قدم برداشته بودید در حال پیشرفت هستید احساس بهتری خواهید داشت.

 

متین بازدید : 1235 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

فال روز سه شنبه 3 بهمن ۹۱

فال امروز شما سه شنبه ۳ بهمن ۹۱

 

فروردین:
که این روزها ازحد و حدود خود تجاوز کرده‌اید و الان باید معذرت خواهی کنید وعقب نشینی کنید. اما حتی اگر بگویید متاسف هستید باز هم لازم است که روی رفتار و کردار خود تجدید نظر کنید و این سستی را تلافی کنید. شما احتمالا آنطور که فکر می‌کنید خارج ازحدود خود رفتار نکرده‌اید و به هیچ وجه نیازی نیست که درباره آن چیزی بگویید. امابرای آسیب پذیری خود چاره‌ای بیندیشید وسعی کنید آن را اصلاح کرده و خود را تقویت کنید تا برای کسی که دوستش دارید تعلقات عاطفی ایجاد کنید.

متین بازدید : 439 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

 

 فال روز یکشنبه ۱ بهمن ۹۱-۲۰ ژانویه

 

فروردین:

شما امروز درگیر آرزوهای مربوط به شغل و حرفه‌تان شده‌اید. به جای اینکه آن را جدی گرفته و خودتان را درگیر کنید، برای مدتی در رویاهای شخصی و خصوصی تان گشت و گذار کنید! یک بار که دوباره رویاهایتان زنده شوند از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. نگران نباشید؛ واقعیت صبر می‌کند تا شما بازگردید.

اردیبهشت:

شما شاید ایده‌های خوبی برای انجام دادن کارهایتان در محل کار البته با روشی جدید و متفاوت داشته باشید. اگرچه مدتها در مورد این روش فکر کرده‌اید، ولی اگر حدس می‌زنید این روش کارایی ندارد و یا کسی ازتان حمایت نمی‌کند فعلاً آن را اجرا نکنید. به جای اینکه فکر کنید افراد دیگر بهتان ملحق شده و کمکتان می‌کنند، فعلاً بهتراست از خیر این موضوع بگذرید و انرژی تان را تلف نکنید!

خرداد:

شما امروز با کمک منطق‌تان می‌توانید دیدگاه خوبی حاصل کنید. اما این بدین معنی نیست که شما به رویاهایتان اجازه ایجاد کردن یه رابطه دوستانه ایده‌آل‌تر می‌دهید. هم اکنون بهترین استراتژی برای شما این است که در عین حال که روابط عادی خود را حفظ می‌کنید، تسلیم عشق نشوید....

متین بازدید : 399 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

فروردین:
بهرام سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را به مکانهایی ببرد که از نظر احساسی مکانهایی مطبوع برای شما هستند، برای اینکه شما می‌دانید که زمان خیلی سریع می‌گذرد. امروز مدت زمان خیلی زیادی بهرام با برج اسد روبرو می‌شود و قرار است هرچیزی که باعث یادآوری تجربه‌های ناخوشایند در شما می‌شود را ازتان دور نگه دارد. فقط به یاد داشته باشید که اگر زیاد به خودتان سخت بگیرید نیتهای پاک شما نتیجه‌ای معکوس می‌دهند، بنابراین اگر کسی از شما دلجویی کرد سعی کنید که با او ملایم‌تر رفتار کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 185
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,267
  • بازدید ماه : 1,267
  • بازدید سال : 86,986
  • بازدید کلی : 24,898,384