loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 6225 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 

 

آموزش طراحی ناخن –

آموزش طراحی ناخن شبیه تیله !

یک . از یک لاک به عنوان رنگ پایه استفاده کنید این لایه کمک میکند تا لاک در مراحل بعدی به ناخن جذب شود و دوام لاک را بالا می برد. بعد از خشک شدن لاک پایه اطراف ناخنتان را با نوار چسب بپوشانید تا در مراحل بعدی لاک جذب شده به اطراف ناخنتان به راحتی برداشته شود.

 طراحی ناخن به شکل تیله آموزش طراحی ناخن   سری دوم

 

متین بازدید : 2141 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)

هفت صبح: اجرای طرح شبنم به معنای مبارزه با قاچاق و گرانی دوباره در بازار موبایل است. اگر از ما بپرسید می‌گوییم بهترین گوشی حال حاضر جهان، همان گوشی است که الان صاحبش هستید. به خوبی از آن مراقبت کنید

در فهرست جدیدترین گوشی‌های موبایل موجود در بازار داخلی، Butterfly از HTC حتما قوی‌ترین و بهترین است. اما این محصول فعلا قیمت هولناکی دارد؛ سه میلیون و 90 هزار تومان! با این پول می‌توانید یک پیکان دست دوم بخرید و به اقتصاد خانواده کمک کنید. اگر هم از نظر مالی با محدودیت روبه‌رو نیستید تنها کافی است سر کیسه را کمی‌ شل کنید و یک آی‌فون 5 بخرید.

 تنها دلیل قابل توجیه برای خرید این محصول عشق و علاقه به آندروید است که حالا پادشاهی به نام Butterfly دارد. در میان دیگر برگزیده‌ها محصولات دیگری از HTC و سامسونگ به چشم می‌خورد که همه‌شان اگر چه بهترین نیستند اما در کلاس خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. دیروز اجرای طرح شبنم به بازار موبایل رسید و در اقدامی‌سازمان یافته موبایل‌های قاچاق از مغازه‌ها جمع شد. مبارزه با قاچاق همان قدر که برای همه ما خوشحال‌کننده است، باعث افزایش قیمت ناگهانی محصولات موجود هم می‌شود. اگر از ما بپرسید می‌گوییم بهترین گوشی حال حاضر جهان، همان گوشی است که الان صاحبش هستید! به خوبی از آن مراقبت کنید!

مناسب... از همه نظر

HTC Butterfly

پیش از معرفی Butterfly ما تقریبا از HTC قطع امید كرده بودیم اما آنها با یک مبارز خبره به میدان برگشتند. حتی می‌توانیم این گوشی را حکمران جدید جهان گوشی‌های آندرویدی بدانیم. محصولی که در بازارهای ژاپن و ایالات متحده آمریکا با اسم‌های J Butterfly و Deluxe DLX معرفی شده بود. Butterfly حالا نه تنها بهترین گوشی کمپانی HTC تا به ‌این تاریخ، بلکه برترین گوشی آندرویدی جهان تا امروز است. شاخص‌ترین مشخصه گوشی، صفحه نمایش 5.0 اینچی آن است که دارای کیفیت تمام HD است و با تراکم پیکسلی باورنکردنی 441ppi ، 35 درصد بهتر از صفحه نمایش رتینای iPhone 5 عمل می‌کند.

مبارزان تازه نفس در رینگ

 مغز متفکر گوشی چیپ Qualcomm Snapdragon S4 Pro بوده که پردازنده چهار هسته‌ای Krait با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 320 آن را تشکیل می‌دهند.Butterfly دارای دو گیگابایت حافظه RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی است و از کارت‌های حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. در قسمت پشتی، دوربین هشت مگاپیکسلی و در جلو دوربین دوم 2.1 مگاپیکسلی قرار دارد. از سایر مشخصات HTC Butterfly می‌توان به Wi-Fi ، بلوتوث نسخه 4.0، سیستم مسیریاب A-GPS و چیپ NFC اشاره کرد. گوشی به طور پیش فرض از آندروید 4.1 استفاده می‌کند.

 

متین بازدید : 1595 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

هنگام اجاره لباس عروس این موارد ضروری است

 

هنگام اجاره لباس عروس این موارد ضروری است
برخی از مزون های عروس همراه با لباس عروس، تاج، تور، شنل و حتی کفش آن راهم اجاره می دهند و برخی دیگر این لوازم را یا جداگانه و با دریافت هزینه جدا اجاره می دهند و یا اصلا تاج و تور و شنل مناسب آن لباس را ندارند.
آقایان معمولا کت و شلوار دامادی خود را تا سالها بدون هیچ مشکلی در مهمانی ها و جشن های مختلف بر تن می کنند و از آن استفاده می کنند. اما خانم ها هزینه زیادی را صرف خرید لباس عروس خود می کنند و پس از شب عروسی، آن را در کمد لباس ها بلا استفاده رها می کنند. اما راههای مقرون به صرفه دیگری نیز وجود دارد که می تواند از این اتلاف هزینه جلوگیری کند و یکی از متداول ترین این راهها، اجاره کردن لباس عروس است.
اما قبل از اقدام برای اجاره لباس عروس، توصیه می کنیم این راهنما را مطالعه کنید تا کمتر دچار مشکل شوید:
متین بازدید : 1769 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

 

 

آیا می‌دانید موها انواع مختلفی از قبیل چرب، خشک و مختلط دارند و هر کدام از آنها نیازمند مراقبت ویژه‌ای می‌باشند؟ آیا می‌دانید آگاهی یافتن در مورد نوع موها، چه کمک شایانی در مراقبت از آنها می‌کند؟ در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید از موهایتان مراقبت کنید.

 

متین بازدید : 1981 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)

چای یکی از بهترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید از آن در طول روز استفاده کنید، ولی باید دقت داشته باشید که چه نوع چایی را می‌نوشید و همچنین نحوه درست شدن آن نیز بسیار مهم است.

 مطالب بسیار زیادی تا به حال در مورد فواید چای خوانده‌ایم، اما آیا نحوه درست کردن یک چای خوب برای خود و خانواده‌مان را هم بلد هستیم؟ در درست کردن چای باید به برخی نکات ریز، دقت داشته باشید که در طعم و کیفیت این نوشیدنی بسیار موثر هستند.
متین بازدید : 1905 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (1)
لاغر شدن
در تمام رستوران‌های انگلیس وعده‌های غذایی در حجم کم سرو می‌شوند. مردم این کشور سعی می‌کنند تعداد وعده‌های غذایی بیشتر اما در حجم کمتر را بخورند. آن‌ها بر این باورند که این عادت خود به تدریج باعث کاهش وزن آن‌ها می‌شود.

عرش نیوز: این مطلب، شما را با عادت‌های غذایی مۆثر در گوشه و کنار دنیا برای دستیابی به اندامی متناسب آشنا می‌کند.

داشتن تناسب اندام یکی از عوامل لازم زندگی سالم است. البته همیشه از سوی متخصصان تغذیه تاکید می‌شود که باید در طول سال‌ها وزن مناسبتان را حفظ و از کاهش و افزایش‌های متناوبی وزن خودداری کنید.  بنابراین داشتن عادت‌های غذایی مناسب و موثری که باعث رسیدن به چنین نتیجه‌ای می‌شوند، اهمیت بسیار دارد. این مطلب، شما را با عادت‌های غذایی مۆثر در گوشه و کنار دنیا برای دستیابی به همین هدف آشنا می‌کند. 

متین بازدید : 1147 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

http://wikifars.com/img/general/training-sending-sms-through-phone.jpg

 

 

مخابرات استان تهران سرویس جدیدی را فعال کرده است که به واسطه آن، مشترکین تلفن ثابت می توانند با شماره  تلفن ثابت خود و از طریق اینترنت، پیامک ارسال و دریافت کنند. به کمک این سرویس به جای ارسال پیامک با شماره های مجازی ۱۰۰۰ ,۲۰۰۰ و یا ۳۰۰۰، پیامک با شماره  تلفن ثابت و پیش شماره ۰۲۱ ارسال می شود و شماره پیامک با شماره تلفن تماس، یکی می شود.

متین بازدید : 809 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

در بین انواع كلم، گل‌كلم از بقیه پرطرفدارتر است. این گیاه زیبا كه به شكل ابر است به روش‌های گوناگونی سرسفره آورده می‌شود. از ترشی و شور گرفته تا دورچین كباب و سوخاری، در هر حال یكی از همراهان همیشگی است،  اما سوپ آن شاید كمی غیرمعمول به نظر برسد، در حالی كه طعم خوب آن كه به همراه جوزهندی معطر شده است هر كلم‌دوستی را به وجد می‌آورد. این سوپ اصالتا متعلق به جمهوری چك است كه با عطر و بوی خوش ادویه هندی همراه می‌شود.

سوپ گل‌كلم

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 185
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,274
  • بازدید ماه : 1,274
  • بازدید سال : 86,993
  • بازدید کلی : 24,898,391