loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 5815 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

ازدواج گوگوش و هومن خلعتبری !


خبرهای منتشره حاکی از این است که گوگوش و هومن خلعتبری بعد از گذشت یک دوره نامزدی با یکدیگر ازدواج میکنند!

هومن خلعتبری و گوگوش

هومن خلعتبری در برنامه تلوزیونی آکادمی موسیقی گوگوش به عنوان داور مسابقه گوگوش و بابک سعیدی را همراهی می کند.
گوگوش درباره این ازدواج میگوید: من طالب مردی هستم که چشم به ثروتم نداشته باشد و من را به خاطر ثروت دوست نداشته باشد. خوشبختانه هومن من را به خاطر ثروت نمیخواهد. من عشق را دوست دارم و همسرم باید تا آخر عمر به این عشق متقابل لطمه نزند
هومن خلعتبری نیز نظر خود در مورد گوگوش را اینگونه بیان کرده است : گوگوش دختر رویاها و عشق زندگی من است.
البته هنوز مراسم رسمی این ازدواج برگزار نگردیده و این دو زوج عاشق وقت مشخصی را برای مراسم عروسی خود اعلام نکرده اند.

 

خبر به وسیله هومن خلعتبری تکذیب شد.به قولی دروغ سیزده بوده است.

متین بازدید : 3279 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

همه چیز در مورد ارمیا خواننده محجبه آکادمی گوگوش



کافه سینما: چندی است که یکی از شرکت کنندگان برنامه آکادمی گوگوش در شبکه من و تو جنجال ساز شده است. این شرکت کننده خانمی محجبه است با نام ارمیا که در بین شرکت کنندگان به عنوان بهترین خواننده برگزیده شده است. راجع به حضور این خانم در آکادمی موسیقی حرف و حدیث های زیادی در فضای مجازی در گرفته است. عده ای مدعی ارتباط او با سازمان مجاهدین خلق شده اند و سابقه ای از این ارتباط ارائه کرده اند. عده ای حضور یک محجبه و اهدای جایزه به او را برنامه ریزی شبکه من و تو برای کسب مقبولیت در میان خانواده های سنتی و مذهبی ایرانی دانسته اند. برخی هم این ها را مشتی توهم توطئه می دانند که ناشی از ترس نفوذ این برنامه و اثرگذاری آن بر روی مخاطب ایرانی است. تمام ادعاهای پیش گفته حول یک سوال بوده است: چگونه باید حضور یک خانم محجبه در یک مسابقه ی خوانندگی را توجیه کرد؟ جامعه ی ما به این پدیده چگونه نگاهی دارد؟

ادامه در ادامه مطلب

متین بازدید : 859 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

شهاب حسینی اولین فیلم سینمایی‌اش را کارگردانی می‌کند

شهاب حسینی اولین فیلم سینمایی‌اش را کارگردانی می‌کند…

اولین تجربه کارگردانی «شهاب حسینی» در عرصه سینما یک طنز فلسفی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شهاب حسینی که یکی از توانمندترین بازیگران سینمای ایران شناخته می‌شود، این‌روزها قصد دارد به‌ جمع کارگردانان فیلم‌های سینمایی پیوسته و نخستین فیلمش را با مضمونی طنز و فلسفی مقابل دوربین ببرد.

متین بازدید : 409 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

احمد جورقانیان از علاقمندان فیلم و سینما که بسیاری از تهیه‌کنندگان و نویسندگان سینمایی وی را به عنوان بزرگترین آرشیودار فیلم در ایران می‌شناسند، ۳۰ اردیبهشت پس از یک دوره بیماری درگذشت.

سادگی و فروتنی احمد جورقانیان در برابر اداواصول‌های «روشنفکرانه» یک جور فضیلت بود. احمد جورقانیان حرفه‌ای‌ترین «فیلم‌باز» ایران بود.
از سال ۱۳۳۶ همه ذهن و زبانش سینما بود. همه فیلم‌هایی را که دیده بود به‌یاد داشت. هر فیلم را با اصلی‌ترین عوامل سازنده‌اش به‌خاطر می‌آورد. برای پزتیو و نگاتیو فیلم حرمت و قداست قایل بود. هر نوع فیلمی را می‌خرید و در آرشیو خصوصی‌اش نگهداری می‌کرد و عین ناموسش از آن محافظت می‌کرد.
آنچنان عاشق نوار سلولویید بود که هیچ‌گاه عاشق موجود زنده‌ای نشد. حاضر نبود هیچ عشقی را جایگزین عشقش به سینما کند و نکرد. هر نسخه‌ای را از فیلمی فراهم می‌کرد، قطع نظر از اینکه آن فیلم به چه ژانری از سینما تعلق داشت، برای او در حکم عضوی محترم از اعضای خانواده بزرگ سینما و خانواده کوچک خودش بود.
به یاد حرفه‌ ای‌ ترین «فیلم‌باز» ایران +عکس

متین بازدید : 917 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7780739137/168865_835.jpg

 

مهران مدیری در برنامه «ببخشید شما» که در سال 1378 از شبکه سوم سیما پخش می شد عادل فردوسی پور را به عنوان میهمان برنامه دعوت کرد.خواندن این مصاحبه بعد از 14 سال خالی از لطف نیست.

مهران مدیری در برنامه «ببخشید شما» که در سال 1378 از شبکه سوم سیما پخش می شد عادل فردوسی پور را به عنوان میهمان برنامه دعوت کرد. در آن زمان مجری برنامه «90» به اندازه امروز محبوب و شناخته شده نبود، با اینحال مصاحبه جالبی با مهران مدیری داشته است. خواندن این مصاحبه بعد از 14 سال خالی از لطف نیست.

متین بازدید : 561 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7780745050/166591_324.jpg

 

آذر، عروس، جوان و البته تقريبا سركش سريال محبوب پدرسالار، از قرار معلوم براي مردمي كه دوستش دارند هنوز هم همان آدم است با همان اسم و رسم.

مجله زندگی ایده آل: آذر، عروس، جوان و البته تقريبا سركش سريال محبوب پدرسالار، از قرار معلوم براي مردمي كه دوستش دارند هنوز هم همان آدم است با همان اسم و رسم. اگر چه كمند اميرسليماني طي سال‌هاي گذشته در قالب نقش‌هاي مختلفي فرو رفت اما انگار آنچه براي خيلي از مردم ماندگار و به‌يادماندني شده همان نقش آذر است كه با جديت مقابل پدرشوهر سختگيرش ايستاد تا داستان سريال پدرسالار را جذاب و ديدني كند. خيلي‌ها همچنان او را به همان اسم صدا مي‌زنند. كمند اميرسليماني 7ساله بود كه بازيگري را شروع كرد. به هر حال زندگي در خانواده‌اي هنرمند مي‌توانست يك فاكتور مثبت براي پيشرفت او در اين عرصه محسوب شود كه همينطور هم شد. هنوز هم گذشته‌ها برايش جالب هستند. گذشته‌اي كه با كودكي‌اش گره خورده و كودكي كه برايش تداعي‌كننده همبازيانش است. ليلا حاتمي و پسر جمشيد مشايخي دوستان روزهاي كودكي كمند اميرسليماني بوده‌اند. روزها گذشته‌‌ هرچند گذشته‌ها در ذهن كمند اميرسليماني مانده‌اند. در يادآوري خاطراتش از اولين دستمزد 7هزار توماني‌اش مي‌گويد و پيانويي كه با همان دستمزد خريد... .

متین بازدید : 2901 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

مدل موی نیکول کیدمن در جشنواره کن سوژه رسانه ها شد

مدل موي نيکول کيدمن در جشنواره کن سوژه رسانه ها شد

“نیکول کیدمن” ستاره مشهور هالیوودی علیرغم ۴۵ سال سن همچنان زیبایی و طراوت جوانی خود را حفظ کرده است. این ستاره زیبارو در جشنواره کن با مدل موی زیبا و ساده خود توجه همه عکاسان خبری را به خود جلب کرد.

تعداد صفحات : 23

درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 185
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,286
  • بازدید ماه : 1,286
  • بازدید سال : 87,005
  • بازدید کلی : 24,898,403