loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 1107 پنجشنبه 21 دی 1391 نظرات (0)

7th Band Eteraf آهنگ جدید، بسیار زیبا و شنیدنی گروه سون با نام ” اعتراف ” (موسیقی متن سریال زمانه)

باردیگر گروه سون باند که حضور پررنگی چه در عرصه موسیقی و تیتراژ و چه در بازیگری دراین سریال نقشی پررنگی را ایفا میکنند موسیقی زیبایی با نام ” اعتراف ” تهیه و منتشر کرده اند که درادامه میتوانید این موسیقی بسیار زیبا و شنیدنی را از یک کمند دریافت نمایید.

 

دانلود با کیفیت MP3/192

7th Band – Eteraf

 

.

متن ترانه آهنگ اعتراف :

.

اینکه دلم گرفته و نمی تونم دل بکنم

دلیل دلتنگی من، تنها فقط خود منم

تموم حرفامو باید فقط واسه تو بزنم
.
.
درگیر این دنیا شدم دنیای من محدود شد

وقتی فراموش کردمت، دار و ندارم دود شد
.
. دوری من از تو فقط عذاب بی اندازه داشت

بی خبر از اینکه نگاهت منو تنها نمیذاشت
.
.
هر لحظه که فکر می کنم اینهمه از تو دور شدم
دوباره گریه ام می گیره، دلم میگیره از خودم
.
.
همهمه ی این روزگار منو به تنهایی سپرد

فکر زمین و آدماش، از دل من یاد تو برد
.
.
دوستت دارم دوست داشتنم مهمتر از جونه برام

این بدترین گناهه که از تو بجز تو رو بخوام
.
.
سخاوت دستای تو دنیامو میسازه هنوز

با این همه گناه من آغوش تو بازه هنوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 2,685
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,685
  • بازدید ماه : 6,868
  • بازدید سال : 92,587
  • بازدید کلی : 24,903,985