loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 201 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)
گل رز:پرونده مردی که برای فرار از بدهی صدهزارتومانی سه‌عضو خانواده‌ای را به قتل رسانده است، در دادگاه کیفری استان فارس رسیدگی می‌شود.

به گزارش شرق، این پرونده زمانی گشوده شد که به کارآگاهان جنایی استان فارس خبر دادند پیکر بی‌جان زن میانسالی مقابل در خانه‌اش رها شده است. ماموران وقتی به آنجا رفتند با توجه به خونریزی و جراحات مقتول متوجه شدند وی براثر اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده است. رها‌شدن جنازه مقابل در خانه موضوع عجیبی به‌نظر می‌رسید. به همین سبب ماموران بعد از اینکه کسی در منزل را به رویشان نگشود، با کسب مجوز قضایی وارد آنجا شدند و پیکر خون‌آلود دو مرد را مشاهده کردند که در قسمت‌های مختلف خانه افتاده بودند.

کارآگاهان در بررسی‌های اولیه فهمیدند زن کشته‌شده، مهرانه نام داشت و دو مرد مقتول شوهر و برادر وی هستند. ظواهر نشان می‌داد سرقتی از قربانگاه انجام نشده و قاتل بدون هیچ مانعی وارد خانه شده و مقتولان را غافلگیر کرده است. پس از آنکه اجساد سه قربانی به پزشکی قانونی منتقل شد، افسران جنایی سعی کردند فهرستی از مظنونان این جنایت تهیه کنند. آنها با پرس‌وجو از اقوام و آشنایان مقتولان کوشیدند اسامی افرادی را که با اعضای این خانواده از پیش اختلاف داشتند به‌دست بیاورند.

در این مرحله از تحقیقات فاش شد مهرانه مدتی قبل به مردی مبلغی پول قرض داده و برای پس‌گرفتن طلبش با مشکل مواجه شده بود. از سویی یکی از اهالی محل سکونت مقتولان گفت روز حادثه یکی از اهالی محل را که مردی معتاد است، مقابل خانه مهرانه دیده بود.

کارآگاهان وقتی اطلاعات موجود را کنار هم قرار دادند متوجه شدند مرد معتاد که در همسایگی مقتولان زندگی می‌کند همان فردی است که به مهرانه بدهکار بود و از تسویه‌حساب با زن میانسال طفره می‌رفت.

متین بازدید : 9077 شنبه 14 بهمن 1391 نظرات (1)

افکارنیوز: دختري که طعمه نقشه شوم دو جوان قرار گرفته بود با مراجعه به دادگاه کيفري استان تهران خواستار رسيدگي به اين ماجرا شد.


چندي قبل دختر جواني به نام «ن» به دادگاه کيفري استان تهران رفت. او که شرايط روحي بدي داشت و دست و پايش مي لرزيد گفت: دو پسر جوان او را بيهوش کرده و مورد آزار و اذيت قرار داده اند.

«ن» در شکوائيه اش گفت: من شاغلم، مدتي قبل به طور اتفاقي با جواني به نام «م» آشنا شدم. او در همان برخورد اول گفت: به من علاقه دارد و مي خواهد با من ازدواج کند اما من به او علاقه اي نداشتم و همان ابتدا پاسخ آخرم را دادم. اما او سماجت مي کرد. مدتي از خواستگاري «م» گذشته بود که او تماس گرفت و گفت مي خواهد درباره موضوع مهمي با من صحبت کند.

متین بازدید : 855 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

دختر رزمی‌‌کار وقتی متوجه شد راننده شیطان‌صفت قصد تعرض به او را دارد، وی را با حرکات ورزشی ضربه‌فنی کرد.

چندی قبل رهگذران در حال عبور از اتوبان شهید باقری با شنیدن فریادهای کمک‌خواهی دختر جوانی که از داخل یک خودرو پراید که کنار اتوبان توقف کرده بود، به کمک وی شتافتند.

 دختر جوان در حالی که راننده را به باد کتک گرفته بود، تلاش می‌کرد مانع فرار وی شود. همزمان با حضور مردم، گشت پلیس نیز از راه رسید و مرد جوان را بازداشت و همراه شاکی به اداره پلیس منتقل کرد.

 

متین بازدید : 4501 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش اعتماد، سردار احمدعلی گودرزی درباره این جنایت که در خانه متهم به قتل صورت گرفته گفت: پدر متهم به قتل برای نجات این دختر 23 ساله تلاش‌هایی کرده و او را به بیمارستان منتقل کرده است اما در نهایت به دلیل شدت جراحات این دختر جان سپرد و پرونده‌یی جنایی با عنوان قتل دردستور رسیدگی پلیس قرار گرفت.

براساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی البرز، 21 دی‌ماه امسال و در پی مرگ یک دختر 23 ساله در بیمارستانی در کرج رمزگشایی از جنایتی که او در آن قربانی شده بود در دستور کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

 

متین بازدید : 1001 پنجشنبه 05 بهمن 1391 نظرات (0)
در حالي كه خيلي تعجب كرده بوديم، پياده شديم اما آنها ناگهان به طرف ما حمله كرده و در حالي كه با چاقو و چماق به سر و صورت و بدن ما ضربه مي‌زدند، سعي داشتند تلفن همراه، پول و حتي لباس‌هايمان را به زور بگيرند.

به گزارش مرآت به نقل از مشرق،سه نفر زورگير با حمله به سه پسر دانشجو در دماوند، پس از مجروح كردن آنها، پول و اموال‌شان را به سرقت برده و متواري شدند. روز حادثه سه پسر دانشجو در نزديكي دانشگاه آزاد دماوند سوار بر خودرو بودند كه از سوي زورگيران چاقو به دست متوقف شده و هدف حمله قرار گرفتند.

متین بازدید : 1949 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

 

« با توجه به اعترافات اولیه متهم در خصوص نزاع و درگیری منجر به قتل، متهم برای ارائه توضیحات به دادسرای امور جنایی اعزام شد که به دستور بازپرس پرونده قرار بازداشت موقت صادر و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.»

 

متین بازدید : 1021 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

 

1178 تجاوز به زن بیهوش در بیمارستان

 

یک بیمار ۵۱ ساله مصری از نظافتچی بیمارستان که در هنگام بیهوشی به او تجاوز جنسی کرده بود شکایت کرد.


“مصطفی سید عوض” ۳۷ ساله و نظافتچی بیمارستان هنگامی که این بیمار را برای معالجه قانقاریا در دست راست به اتاق عمل بردند منتظر شد تا از اتاق عمل بیرون بیاید و پس از اینکه خانواده اش نیز رفتند داخل اتاق شد و به او تجاوز جنسی کرد.
این بیمار نیز که در حال بهوش آمدن بوده،صورت او را تشخیص داد و پس از بهوش آمدن از او شکایت کرد.

این نظافتچی پس از دستگیری گفت: پس از دیدن این خانم در بیمارستان از او خوشم آمد و با توجه به اینکه مدت زمانی است که با همسرم مشکل دارم؛این فکر شیطانی بسرم زد و آینده من را نیز تباه کرد.

 
متین بازدید : 1285 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

مدیر کل امور آسیب‌دیدگان اجتماعی بهزیستی گفت:
تعداد پذیرش دختران فراری در تهران و مشهد، مراکز استانهای تهران و خراسان رضوی نسبت به استانهای دیگر کشور بالاتر است. به گزارش مهر، حبیب‌الله مسعودی فرید در نشست خبری روز سه شنبه افزود:
سند کنترل آسیب‌های اجتماعی در ۲۷ استان تدوین و ارسال شده است وهمچنین در ۳ استان نیز اقدامات نهایی آن انجام شده است و در برخی از استانها نیز آسیبهای اجتماعی تعیین اولویت شده اند.


به گفته او، در این سند مشخص شده که تعداد دختران فراری در برخی از استانها مانند تهران و خراسان رضوی بیش از سایر استانها است که البته این دختران از استانهای دیگر به این استانها آمده اند.

 

دختران فراری به کجا می روند ؟

متین بازدید : 1435 پنجشنبه 28 دی 1391 نظرات (0)

دی ماه سال جاری، زنی با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد که فرد یا افراد ناشناسی از طریق ارسال پیامک مدعی ربودن دخترم شده و در ازای آزادی وی درخواست مبلغ ۳ میلیارد تومان پول کرده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله هماهنگی‌های لازم با قاضی کشیک دادسرای امور جنایی تهران انجام و موضوع برای رسیدگی تخصصی در دستور کار اداره یازدهم مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اقدامات خود را برای شناسایی آدم ربایان و نجات گروگان آغاز کردند.

با آغاز تحقیقات از مادر دختر فقدانی به هویت یاسمن(۲۲ ساله)، وی در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت که دخترم با خودرو شخصی خود و به قصد رفتن به کافی‌نت از منزل خارج شد و تا ساعت ۲۱ از وی بی اطلاع بودم تا اینکه از طریق تلفن همراه وی پیامکی برای من مبنی بر ربوده شدن دخترم ارسال شد که در آن، آدم ربایان در ازای آزادی یاسمن مطالبه مبلغ ۳ میلیارد تومان وجه نقد در قالب ۳۰۰ بسته تراول پنجاه هزار تومانی کرده و تهدید کردند که در صورت اطلاع موضوع به پلیس دیگر دخترتان را نمی‌بینید.
همزمان با ارائه آموزش‌های لازم به مادر فقدانی، بلافاصله مشخصات خودرو شخصی فقدانی ( یک دستگاه خودرو تویوتا کرولا) به همراه دستگیری سرنشینان آن در سیستم سراسری پلیس ثبت و دیگر اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه آدم ربایان آغاز شد که در ادامه تحقیقات پلیسی و در ردیابی‌های تیم‌های ویژه آگاهی، در کمتر از ۲۴ ساعت مخفیگاه فرد درخواست کننده پول به نام «حمیدرضا»( ۲۵ ساله) در منطقه کامرانیه جنوبی شناسایی شد اما با توجه به احتمال هرگونه اقدام برای تهدید جان دختر ربوده شده، کارآگاهان این شخص را تحت مراقبت‌های نامحسوس پلیسی قرار داده تا ضمن شناسایی دیگر همدستان احتمالی ، در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری ربایندگان و آزادی گروگان کنند.
جام زهر سه میلیاردی برای دختر دانشجو!+عکس
متین بازدید : 1293 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

سرانجام ازدواج فیسبوکی زوج همنام + عکس

 

ezdevaj fb JPIX.ir  سرانجام ازدواج فیسبوکی زوج همنام + عکساین زوج جوان هردو "کلی هیلدبرنت" نام دارند و سه سال پیش از طریق فیسبوک با هم آشنا شدند و ازدواج کرده اند اما اخیرا خبر جدایی شان همانند ازدواج پر حاشیه ای که داشتند همه جا منتشر شد.

آقای "هیلدبرنت" علت جدایی شان را تفاوتهای آشتی ناپذیر و عدم تفاهم اعلام کرده است. او اضافه میکند این بهترین تصمیم برای هردوی آنهاست.

این زوج جوان امریکایی که از دو ایالت مختلف هستند و در فیس بوک با هم آشنا شده اند آشنایی آنها به سال ۲۰۰۹ باز میگردد وقتی هردوی آنها متوجه شدند که تمام مشخصاتشان در فیس بوک مشابه است تصمیم گرفتند بیشتر باهم آشنا شوند.

بعد از سه هفته صحبت آنلاین و تلفنی آقای کلی برای دیدن خانم همنامش به شهر او سفر کرده و از نزدیک او را دید. وی سه ماه بعد از این خانم ۲۰ ساله خواستگاری کرد و طی یک جشن با شکوه با ۱۰۰ میهمان آنها راهی زندگی مشترک خود شدند .آن زمان اکثر رسانه های محلی این مراسم را پوشش دادند و آنها به تیتر اول رسانه ها تبدیل شده بودند. هیچ کس تصور نمیکرد که این رابطه رومانتیک خیلی زود به سردی گراید و آنها بخواهند از هم جدا شوند.

این زوج چندی پیش به صورت کاملا ناگهانی اعلام کردند که قصد دارند از یکدیگر جدا شوند و اکنون خبر جدایی آنها نیز به صورت گسترده ای رسانه ای شده است.آقای کلی در این رابطه گفته است: از اینکه همیشه درگیر رسانه ها باشم خسته شده ام و دوست دارم این بار با کسی ازدواج کنم که بتوانم یک زندگی معمولی را تجربه کنم

تعداد صفحات : 2

درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 133
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 185
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,335
  • بازدید ماه : 1,335
  • بازدید سال : 87,054
  • بازدید کلی : 24,898,452