loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 731 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ دلبستم از میثم ابراهیمی

موزیک و تنظیم : حامد برادران | شعــر : امیر صدر
میکس و مستر : حامد برادران

 

متن آهنگ دلبستم از میثم ابراهیمی | WwW.BestBaz.RozBlog.Com


متن آهنگ دلبستم

 

کسی جز تـــو تو فکر و قلبم نیست
علاقم به چشمای تـــو کم نیست
از اون روزی که چشماتـــو دیدم
کسی مثل تـــو زیبا ندیدم
منم که به عشق تـــو دل بستم ... تـــو هرجا بری من با تـــو هستم
نمیزارم باشی دور از چشمام ... تـــورو از خودمم بیشتر می خوام

نباشی با من! تو دنیا تنهام
تـــو باشی میشه پایان غم هام
تـــویی که به من آرامش میدی
میدونم تـــو چشمام عشق و دیدی

نباشی با من! تو دنیا تنهام
تـــو باشی میشه پایان غم هام
تـــویی که به من آرامش میدی
میدونم تـــو چشمام عشق و دیدی
.
.
.
دلبستم به تـــو که دنیامی ... آخر حرفامی تـــو خود رویامی
میدونم تـــو با من میمونی ... از نگات می خونم پیش من آرومی

نباشی با من! تو دنیا تنهام
تـــو باشی میشه پایان غم هام
تـــویی که به من آرامش میدی
میدونم تـــو چشمام عشق و دیدی

نباشی با من! تو دنیا تنهام
تـــو باشی میشه پایان غم هام
تـــویی که به من آرامش میدی
میدونم تـــو چشمام عشق و دیدی
.
نباشی با من! ... تنهام
تـــو باشی ... پایان غم هام

برچسب ها متن آهنگ دلبستم از میثم ابراهیمی , متن آهنگ دلبستم - میثم ابراهیمی , متن آهنگ دلبستم باصدای میثم ابراهیمی , متن آهنگ شاد دلبستم از میثم ابراهیمی , متن آهنگ دلبستم , متن آهنگ دلبستم-میثم ابراهیمی , میثم ابراهیمی-متن آهنگ دلبستم , متن آهنگ میثم ابراهیمی با نام دلبستم , متن آهنگ دل بستم از میثم ابراهیمی , متن آهنگ دلبستم از میثم ابراهیمی | WwW.BestBaz.RozBlog.Com , Meysam Ebrahimi - Delbastam Text -- [BestBaz.RozBlog.Com].jpg , Meysam Ebrahimi - Delbastam Text.jpg , Meysam Ebrahimi - Delbastam Text , تکست آهنگ دلبستم از میثم ابراهیمی , شعر آهنگ دلبستم از میثم ابراهیمی , ترانه ی آهنگ دلبستم از میثم ابراهیمی , متن و تکست آهنگ دلبستم از میثم ابراهیمی , شعر و ترانه ی آهنگ دلبستم از میثم ابراهیمی , موزیک و تنظیم : حامد برادران | شعــر : امیر صدر میکس و مستر : حامد برادران , کسی جز تـــو تو فکر و قلبم نیست علاقم به چشمای تـــو کم نیست از اون روزی که چشماتـــو دیدم کسی مثل تـــو زیبا ندیدم منم که به عشق تـــو دل بستم ... تـــو هرجا بری من با تـــو هستم نمیزارم باشی دور از چشمام ... تـــورو از خودمم بیشتر می خوام نباشی با من! تو دنیا تنهام تـــو باشی میشه پایان غم هام تـــویی که به من آرامش میدی میدونم تـــو چشمام عشق و دیدی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 414
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 3,049
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,049
  • بازدید ماه : 7,232
  • بازدید سال : 92,951
  • بازدید کلی : 24,904,349