loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 969 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید ویژه بهمن91

اس ام اس عاشقانه جدید ویژه بهمن۹۱

ما هرگز به هم نمیرسسیم …

اما من بهترین غریبه ات میمانم …

غریبه ای که تورا همیشه دوست خواهد داشت …

.

عشق !
همین خنده های ساده ی توست !
وقتی با تمام غصه هایت میخندی تا از تمام غصه هایم رها شوم . . .

.

معنای خوشبختی این است که در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه ، دوستت دارد

 

.

قول میدهم لام تا کام حرفى نزنم !

فقط بگذار از”دال تا مــیم” بگویـــم ، بگذار بگویم که “دوستت دارم” …

دیگر ” لام تا کام ” حرفى نمیزنم …

.

لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتم ای کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی . . .
و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم . . .

.

تو” آن نیستی که به یادت بیاورم ،

“تو” آن همیشه ای که به یادم می مانی …

.

وقتی کسی تو را عاشقانه دوست دارد ؛
شیوه بیان اسم تو ، در صدای او متفاوت است و تو میدانی که اسم تو در لب های او ایمن است . . .

.

اس ام اس

من که نباشم دنیا یــک “ من ”کـــم دارد

تو که نباشی من یــــک “ دنیا ” کــم دارم …

.

عشق آن نیست که دو نفر به هم نگاه کنند
.
.
عشق آن است که هر دو به یک سو بنگرند . . .

.

تــو تغییر نور را در آسمان تماشا میکنی و مــن چشمهای تو را …

.

کـافـی سـت حـرفِ تـو بـاشـد
هـیـچ واژه ای
روی پـایـش بـنـد نـمـی شـود
راهـش را مـی گـیـرد وُ
تـا دوردست عـطـر تـو
پـروانـه مـی شـود . . .

.

همه مـــرا با خنده ی بلند میشناسند

و بیچاره بالشم ، با گریه های بیصدا …

عاشقی بد دردیست …

.

آدم گاهی چه گرم می شود
به یک ” هستـــــــــــــــــــــم ” ؛
به یک ” نتــــــــــــــــــــــــرس ” ،
به یک ” نـــــــــــــــــــــــوازش ” !
به یک ” آغـــــــــــــــــــــــوش” …

.

روزی کــه با تـو شروع نــشود

اصلا نمی ارزد بــه شب برسانی اش …

.

.نگاه ِ تو
سیب است
و من؛
نیوتنی بیچاره ،
بی خواب از کشف ِ جاذبه

.

زن : دوستت دارم …

شوهر : منم دوستت دارم …

زن : ثابــت کـن ، داد بزن تا همه دنیا بفهمند …

شوهر : کنار گوشش زمزمه میکند دوستت دارم ….

زن : چرا آروم برای من زمزمه میکنی؟

شوهر : چون تو همه دنیای منی …

.

اس ام اس عاشقانه

تـــو
ملــودیــ
کــدام تــرانــه ى عـــاشقــانــه ای
کــه تمـــامــ
اشتیـــاقــمــ
بـــر وزن نگـــاهتـــ
شعـــر مـى شــود

.

دستانت رو دور گــردنم حلقه کن بــانو …

این دوست داشتنی ترین شال گردن شــب های ســرد من است ؛ باور کن …

.

کسى که براى حل معادلات و مسائل دلتون وقت میزاره ،
خیلى دوستون داره، بیکار نیست؛
هواشو داشته باشین …

.

اعــتراف مــیکنم به خیانت، که

در نبودت با خیالت بودم …

.

هیچ میدانستى!
زیبا ترین عاشقانه اى که برام گفتى وقتى بود که …
اسمم را با “میم” به انتها رساندى !

 

"لطفا نظر خود را درباره این مطلب ارسال کنید"
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 406
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 2,767
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,767
  • بازدید ماه : 6,950
  • بازدید سال : 92,669
  • بازدید کلی : 24,904,067