loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 803 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

 

متن آهنگ هواتو کردم از عماد طالب زاده

موزیک و تنظیم : پیام هوشمند | میکس و مستر : سعید شایان

شعر : علی بحرینی

 

 

 


متن آهنگ هواتو کردم

 

هواتــو کردم امــا تــو نمیدونی چه میفهمی از احساسی
که قدرش و نمیدونی
هواتــو کردم
هواتــو کردم
.
.
.
کدوم احساس و کم کردم؟! ... کدوم حسرت زیادی شد؟!
کدوم حرفم جوابش این ... عذابی که تــو دادی شد؟!
هواتــو کردم امــا تــو نمیدونی چه میفهمی از احساسی
که قدرش و نمیدونی
هواتــو کردم
هواتــو کردم
.
.
.
بگو چرا طاقت نیاوردی؟! ... چرا چیزی نپرسیدی؟!
چرا دیوونگی کردی؟! ... چرا از من نترسیدی؟!
چرا حتی نفهمیدی که ما بی عشق کم میشیم
که وقتی عشق کم میشه اسیر آه هم میشیم

هواتــو کردم امــا تــو نمیدونی چه میفهمی از احساسی
که قدرش و نمیدونی
هواتــو کردم
هواتــو کردم

 

منبعhttp://bestbaz.rozblog.com/

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 81
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 2,488
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,488
  • بازدید ماه : 6,671
  • بازدید سال : 92,390
  • بازدید کلی : 24,903,788