loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 506 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ یه وقتایی از گلبرگ

شعر : مائد موسوی
تنظیم : نیمــا علامــه

 

متن آهنگ یه وقتایی از گلبرگ | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

 


متن آهنگ یه وقتایی

 

اونقدر دور شدی از من ... که تو حرفات هیچ حرفی
 از من نیست
می خواستم کنارم باشی ... ولی رفتی و دستات دیگه
 تو دستای من نیست
من خواب دیده بودم ... که من و تنها میزاری
تعبیر شد خوابم ... تو دیگه دوستم نداری

هرجا که میری یه وقتایی یکم فکر کن
به اون که بی تو داغونه
میری و هیچی ... از من و این رابطه
 یادت نمی مونه
هرجا که میری یه وقتایی یکم فکر کن
به اون که بی تو داغونه
میری و هیچی ... از من و این رابطه
 یادت نمی مونه
.
.
.
اونقدر دور شدی از من ... که شاید دیگه هیچوقت
 با هم نباشیم
تقدیر این نبود ... این تو بودی که خواستی
 از هم دور باشیم
من آرزوهام و واست آرزو کردم
تو دلم رات نمیدم اگه به گذشته برگردم

هرجا که میری یه وقتایی یکم فکر کن
به اون که بی تو داغونه
میری و هیچی ... از من و این رابطه
 یادت نمی مونه
هرجا که میری یه وقتایی یکم فکر کن
به اون که بی تو داغونه
میری و هیچی ... از من و این رابطه
 یادت نمی مونه
منبعhttp://bestbaz.rozblog.com/
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 152
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 1,288
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,288
  • بازدید ماه : 5,471
  • بازدید سال : 91,190
  • بازدید کلی : 24,902,588