loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 617 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ یه حادثه از پویا سالکی


ترانه : علی رضاوند | ویلون : پیام طونی | ملودی : پویا سالکی
تنظیم ، میکس و مستر : امین کاوه

 

متن آهنگ یه حادثه از پویا سالکی | WwW.BestBaz.RozBlog.Com


متن آهنگ یه حادثه

 

از خدا به جز خودتو ... میدونی چیزی نمی خوام
دنیا با ما راه نیومد ... من بادنیا راه نمیام
نصف شب پریدم از خواب ... تب گرفته حال و روزم
از غم دوری چشمات ... گـُر گرفتم و میسوزم

صبح بی منطق و رویا
 نرسه بهتره واسم

تو به من چشماتو بستی
پرته این روزا حواسم

صبح بی منطق و رویا
 نرسه بهتره واسم

تو به من چشماتو بستی
پرته این روزا حواسم

پر کشیدم و ندیدی ... حال من رو به جنونه
مرده این حادثه بودم ... مردشم اگه بدونه
قد کشیدم و ندیدی ... کمرم شکست و خم شد
خاطراتو دوره کردم ... هر شبم به رنگ غم شد
.
.
.
دیگه از همه بریدم
شب به شب پر از حراسم
گریه می کنم دوباره
پرته تو میشه حواسم
.
پر کشیدم و ندیدی ... حال من رو به جنونه
مرده این حادثه بودم ... مردشم اگه بدونه
قد کشیدم و ندیدی ... کمرم شکست و خم شد
خاطراتو دوره کردم ... هر شبم به رنگ غم شد
.
.
.
پر کشیدم و ندیدی ... حال من رو به جنونه
مرده این حادثه بودم ... مردشم اگه بدونه
قد کشیدم و ندیدی ... کمرم شکست و خم شد
خاطراتو دوره کردم ... هر شبم به رنگ غم شد
 

برچسب ها متن آهنگ یه حادثه از پویا سالکی , متن آهنگ یه حادثه - پویا سالکی , متن آهنگ یه حادثه باصدای پویا سالکی , متن آهنگ پویا سالکی با نام یه حادثه , متن آهنگ یه حادثه , پویا سالکی متن آهنگ یه حادثه , متن آهنگ , متن آهنگ یه حادثه از پویا سالکی | WwW.BestBaz.RozBlog.Com , Pouya Saleki - Ye Hadesse Text -- [BestBaz.RozBlog.Com].jpg , Pouya Saleki - Ye Hadesse Text.jpg , Pouya Saleki - Ye Hadesse Text , متن آهنگ پویا سالکی , پویا سالکی , ترانه : علی رضاوند | ویلون : پیام طونی | ملودی : پویا سالکی تنظیم ، میکس و مستر : امین کاوه , تکست آهنگ یه حادثه از پویا سالکی , شعر آهنگ یه حادثه از پویا سالکی , ترانه ی آهنگ یه حادثه از پویا سالکی , متن و تکست و شعر ترانه ی آهنگ یه حادثه از پویا سالکی , متن ترانه یه حادثه از پویا سالکی , از خدا به جز خودتو ... میدونی چیزی نمی خوام دنیا با ما راه نیومد ... من بادنیا راه نمیام نصف شب پریدم از خواب ... تب گرفته حال و روزم از غم دوری چشمات ... گـُر گرفتم و میسوزم صبح بی منطق و رویا نرسه بهتره واسم تو به من چشماتو بستی پرته این روزا حواسم ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 87
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 419
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 3,283
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,283
  • بازدید ماه : 7,466
  • بازدید سال : 93,185
  • بازدید کلی : 24,904,583