loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 588 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ همسفر از امیر مولایی و فرهاد دهقان

 

تنظیم : سعید ساشا | شعر : فرنگیس عرب و هادی مخبریان

موزیک : امیر مولایی و فرهاد دهقان

 

متن آهنگ همسفر از امیر مولایی و فرهاد دهقان | WwW.BestBaz.RozBlog.Com


متن آهنگ همسفر

 

مگه عاشق نمی خواستی؟!
 من عـــاشق
.
.
.
کلی خاطره دارم من از روزای با تو
هنوزم گاهی وقتها می شنوم صداتو
خیلی سخته عزیزم ... دیگه تورو ندارم
شبا به یاد چشمات ... چشم رو هم میزارم
دلم وقتی نبودی به یادت زندگی کرد
خیلی سخته عزیزم ... دیدن اشکهای یک مرد

مگه عاشق نمی خواستی؟!
 من عـــاشق
بودم همیشه با قلب تو صادق
مگه یه همسفر برای راهت
نمی خواستی
ولی رفتی و با یکی دیگه دنیاتو
ساختی
مگه نگفته بودی که آرومی کنارم
چی شد گفتی بهم دوست ندارم
دوست ندارم ... دوست ندارم
.
.
.
هنوز رویای من درگیر بی تو
هوای این اتاق می گیره بی تو
هنوز دنیام و تو چشمات می بینم
ببین دنیام داره میمیره بی تو
یه بغضی تو گلوم پنهون و سرده
من و این فاصله دیوونه کرده
نزار این خونه تنهاتر بمونه
ببین این قصه ی درد یه مــَرده

مگه عاشق نمی خواستی؟!
 من عـــاشق
بودم همیشه با قلب تو صادق
مگه یه همسفر برای راهت
نمی خواستی
ولی رفتی و با یکی دیگه دنیاتو
ساختی
مگه نگفته بودی که آرومی کنارم
چی شد گفتی بهم دوست ندارم
دوست ندارم ... دوست ندارم

برچسب ها متن آهنگ همسفر از امیر مولایی و فرهاد دهقان , متن آهنگ همسفر - امیر مولایی و فرهاد دهقان , متن آهنگ همسفر باصدای امیر مولایی و فرهاد دهقان , متن آهنگ همسفر از امیر مولایی , متن آهنگ همسفر از فرهاد دهقان , متن آهنگ , متن آهنگ های امیر مولایی , متن آهنگهای فرهاد دهقان , متن اهنگ امیر مولایی و فرهاد دهقان , متن آهنگ همسفر , متن آهنگ همسفر-امیر مولایی و فرهاد دهقان , امیر مولایی و فرهاد دهقان-متن آهنگ همسفر , متن اهنگ امیر مولایی و فرهاد دهقان با نام همسفر , تنظیم : سعید ساشا | شعر : فرنگیس عرب و هادی مخبریان موزیک : امیر مولایی و فرهاد دهقان , مگه عاشق نمی خواستی؟! من عـــاشق , متن آهنگ همسفر از امیر مولایی و فرهاد دهقان | WwW.BestBaz.RozBlog.Com , مگه عاشق نمی خواستی؟! من عـــاشق . . . کلی خاطره دارم من از روزای با تو هنوزم گاهی وقتها می شنوم صداتو خیلی سخته عزیزم ... دیگه تورو ندارم شبا به یاد چشمات ... چشم رو هم میزارم دلم وقتی نبودی به یادت زندگی کرد خیلی سخته عزیزم ... دیدن اشکهای یک مرد , Amir Molaei Feat. Farhad Dehghan - Hamsafar Text -- [BestBaz.RozBlog.Com].jpg , Amir Molaei Feat. Farhad Dehghan - Hamsafar Text.jpg , Amir Molaei Feat. Farhad Dehghan - Hamsafar Text ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 403
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 2,565
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,565
  • بازدید ماه : 6,748
  • بازدید سال : 92,467
  • بازدید کلی : 24,903,865