loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 522 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ نبودی از محمد شکری

 

متن آهنگ نبودی از محمد شکری | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

 


متن آهنگ نبودی

 

نبودی! ندیدی که دلم بی تو شکست ... نمومندی! نمی خواستی بمونی تو قفس
نخوندی! غم و از تو چشای بستمو ... نشنیدی! همون صدای غلب خسته مو
ندیدی! بی تو روز و شبام بی تابم ... حالا من پر غم یگه نمی خوابم
این قصه! همش برام پر از درد و غمه ... اون چشمات واسه زخم غمم یه مرحمه

تو! می تونستی غم و از تو دل من بیرون بیاری
بی غرور گل عشق و تو دنیام جا بزاری
اما من به این خاطره هات دل شکستم
حالا تو با بقیه دیگه فرقی نداری

تو! می تونستی غم و از تو دل من بیرون بیاری
بی غرور گل عشق و تو دنیام جا بزاری
اما من به این خاطره هات دل شکستم
حالا تو با بقیه دیگه فرقی نداری
.
.
.
ندیدی! بی تو روز و شبام بی تابم ... حالا من پر غم یگه نمی خوابم
این قصه! همش برام پر از درد و غمه ... اون چشمات واسه زخم غمم یه مرحمه

تو! می تونستی غم و از تو دل من بیرون بیاری
بی غرور گل عشق و تو دنیام جا بزاری
اما من به این خاطره هات دل شکستم
حالا تو با بقیه دیگه فرقی نداری

تو! می تونستی غم و از تو دل من بیرون بیاری
بی غرور گل عشق و تو دنیام جا بزاری
اما من به این خاطره هات دل شکستم
حالا تو با بقیه دیگه فرقی نداری
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 387
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 1,968
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,968
  • بازدید ماه : 6,151
  • بازدید سال : 91,870
  • بازدید کلی : 24,903,268