loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 563 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

 

متن آهنگ خسته شدم از رضا عطاران و امیرحسین مدرس

 ترانه : سارا موسوی

آهنگ و تنظیم : پالیز شامحمدی

 

تو این آهنگ رضا عطاران یه جورایی داره Rap می خونه و امیرحسین عزیز مثل همیشه PoP

 

متن آهنگ خسته شدم از رضا عطاران و امیرحسین مدرس | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

 


متن آهنگ خسته شدم

 

[رضا عطاران]

خسته شدم از جدایی از تنهایی از بی کسی
بی همدمی این عشق پوچ و دمدمی
رنگ و ریا نقش و دروغ
یه آسمون بی فروغ
تنهاتر از تنها منم دیروز بی فردا منم
شیدا منم رسوا منم
سهم من از این دنیا چیه؟!
کجای این دنیا منم؟!

 

[امیرحسین مدرس]

خسته شدم از انتظار از قُصه های روزگار
نامهربون آشنا بسه دیگه تنهام نزار
سـُفله  سکوت و می شکنه این گریه های تلخ من
تو دیگه با نبودت طعنه به عشق من نزن
وا کن پر پروازم و
تو آبی این آسمون
بیا تا با اومدنت
پر بکشه تنهایی مون
تو آبی این آسمون

 

[رضا عطاران]

یه کوچه یه جاده یه عابر پیاده
عابری که گمراهه اسیر دست گناهه
تو که مهربونترینی تو که خوب و بهترینی
فرصت بخشش اگه هست ببخش من و که دلتنگم
از این همه غریبی
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 2,479
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,479
  • بازدید ماه : 6,662
  • بازدید سال : 92,381
  • بازدید کلی : 24,903,779