loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 3393 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید جملات عاشقانه ۹۲

اس ام اس عاشقانه جدید جملات عاشقانه 92
باران که میبارد هوای تورا به یادم می آورد…هوای دونفره ایکه من تنها در آن نفس میکشم و چتریکه سرپناه من تنهاست…
.
هر روز زیر باران به انتظارت میمانم اما رهگذران گمان میکنن دیوانه ام ، دلم میخواهد داد بزنم که من دیوانه نیستم فقط منتظرم منتظر…
.
چقــدر باید بگذرد؟؟
تا مـن
در مـرور خـاطراتم
وقتی از کنار تــو رد می شوم.
تنـــم نلــرزد…..
بغضــم نگیــرد…..


.

اس ام اس عاشقانه  و  اس ام اس عاشقانه جدید  و  اس ام اس عاشقانه ۹۲

.

ﺗﻮ …
ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺜﻞ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﯽ…
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﻣﺎ …
ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻤﺖ …
.

.

اس ام اس عاشقانه  و  اس ام اس عاشقانه جدید  و  اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
دوستت دارم مقدس است

گفتنش مسئولیت دارد

شنیدش مسئولیت پذیری

حواست باشد
..

اس ام اس عاشقانه  و  اس ام اس عاشقانه جدید  و  اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
صفای دلت را به رخ آسمان میکشم تا به زیبایی مهتابش ننازد . . .
..

اس ام اس عاشقانه  و  اس ام اس عاشقانه جدید  و  اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
معنای عشق

اسم کسی است که دراوج خستگی از
به یادآوردنش
لبخندبزنی….
..

اس ام اس عاشقانه  و  اس ام اس عاشقانه جدید  و  اس ام اس عاشقانه ۹۲

.

دوست دارم افعال بی قاعده عشقت را ؛ وقتی بی واسطه مفعول لبهای تو می شوم !

..

اس ام اس عاشقانه  و  اس ام اس عاشقانه جدید  و  اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
صبــــح یعنی مست صـــــدای تـــو

ظهــــر یعنی انتـــظار تــــو

عصــــر یعنی دلتنگــــم برای تــــو

شب یعنـــی یـــاد تـــو

و ” تـــــو ” یعنی تمـــــام لحظه هــــای ” من ”
..

اس ام اس عاشقانه  و  اس ام اس عاشقانه جدید  و  اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
شیفتگی یعنی محو چشمان کسی شوی اما ندانی چشمهای او چه رنگی هستند!
..

اس ام اس عاشقانه  و  اس ام اس عاشقانه جدید  و  اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
دنیا رو نمیدونم
ولی
من دور تو میگردم…
..

اس ام اس عاشقانه  و  اس ام اس عاشقانه جدید  و  اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
یکـــــی زیـــــر …

یـــــکی رو …!

زیبـــــاترین بافتنـــــی دنـــــیاست دست هایمـــــان
..

اس ام اس عاشقانه  و  اس ام اس عاشقانه جدید  و  اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
همه میگن عشق یعنی
دوست داشتن ..
اما
من میگم عشق یعنی
یکی مثل تو داشتن
..

اس ام اس عاشقانه  و  اس ام اس عاشقانه جدید  و  اس ام اس عاشقانه ۹۲

.
گاهی
هوس میکنم
در آغوشت حل شوم …
باهمه سردیت،
هنوز
برایم گرمترین حس دنیایی …
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 418
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 3,254
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,254
  • بازدید ماه : 7,437
  • بازدید سال : 93,156
  • بازدید کلی : 24,904,554