loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 2000 دوشنبه 02 بهمن 1391 نظرات (0)

 

11110 اس ام اس فراموشی بهمن 91

اس ام اس فراموشی بهمن ۹۱

 

خاطره تنها مدرکی است که فراموشی را محکوم می کند ، پس بمان در خاطرم !
****اس ام اس فراموشی****
فراموش کن چیزی را که نمی توانی بدست آوری و بدست بیاور چیزی را که نمی توانی فراموش کنی !!!
شکسپیر
****اس ام اس فراموشی****
تنها یک برگ مانده بود …
درخت گفت : منتظرت میمانم !
برگ گفت : تا بهار خداحافظ !
بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود …
****اس ام اس فراموشی****
ما بخار شیشه ایم ؛ نازمون کنی اشکمون در میاد چه برسه فراموشمون کنی !
****اس ام اس فراموشی****
اگر پوسیده گردد استخوانم ، نگردد مهرت از جانم فراموش …
****اس ام اس فراموشی****
خاطرات ناقوس هایی هستند که در ایام فراموشی به صدا در می آیند …
****اس ام اس فراموشی****
عادت می کنم :
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنم … اما فراموش نه !!!

****اس ام اس فراموشی****
تا عشق تو آمد در قلبم ، تو رفتی
تا آمدم بگویم نرو ، رفته بودی
تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم …
****اس ام اس فراموشی****
عادت می کنم :
به داشتن چیزی و سپس نداشتنش
به بودن کسی و سپس به نبودنش
تنها عادت می کنم … اما فراموش نه !!!
****اس ام اس فراموشی****
اشک خشک میشه ، خنده محو میشه ، اما یاد تو فراموش نمیشه !
****اس ام اس فراموشی****
تو آسمون عاشقی ستاره پیدا نکنی
مدیون اشکای منی اگه فراموشم کنی
****اس ام اس فراموشی****
چون به کام دل نشد دستی در آغوشت کنم / میرم تا در غبار غم فراموشت کنم
سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را / ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم
****اس ام اس فراموشی****
دیروز می مردن ، فراموش می شدن آرام آرام …
امروز چه زود از یاد می رویم بی آنکه بمیریم …
****اس ام اس فراموشی****
“بر باد رفته” صد بار بهتر است از “از یاد رفته” !
****اس ام اس فراموشی****
می روی و من تحمل می کنم نبودنت را
می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را
****اس ام اس فراموشی****
تمومه عمر آوازم ، دیگه خاموشه خاموشم / نمیری هرگز از یادم ، من از یادت فراموشم
شروع رفتنت بی من ، شروع شعر اندوهه / بدون بعد از تو یاد تو ، برام سنگین تر از کوهه
****اس ام اس فراموشی****
بی بهانه تو را مرور میکنم تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد
****اس ام اس فراموشی****
این روز ها یکدیگر را چه خوب فراموش میکنیم
همه ی کارهایمان به این خوبی بود ، چه خوب بود
****اس ام اس فراموشی****
تقدیم به همه فراموشکارای دنیا
وقتی تو پاییز روی برگای زرد و خشک پا میذاری
یادت باشه همین برگا یه روزی بهت نفس می دادن
****اس ام اس فراموشی****
جملات غمگین فراموشی
به بند دلت میاویز رخت خاطره ام را ، گردبادهای فراموشی حرمت نمی شناسن
****اس ام اس فراموشی****
سخت ترین دو راهی: دوراهی بین فراموش کردن و انتظار است
گاهی کامل فراموش میکنی و بعد می بینی که باید منتظر می ماندی
و گاهی آن قدر منتظر می مانی که می فهمی زودتر از اینها باید فراموش میکردی
****اس ام اس فراموشی****
گر توانی از محبت حلقه در گوشم کنی
حیف باشد که مرا چون شمع خاموشم کنی
من که از یاد تمام آشنایان رفته ام
وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی
****اس ام اس فراموشی****
تقدیم به کسی که اسمش انتها ندارد
محبتش پایان ندارد ، فراموشیش امکان ندارد
****اس ام اس فراموشی****
شکسته این جماعت بال ما را
پریشان کرده ماه و سال ما را
تو هم ای بی وفا از ما بریدی
نمی پرسی دگر احوال مارا

****اس ام اس فراموشی****

می روی و من تحمل می کنم نبودنت را
می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را
****اس ام اس فراموشی****
دیروز می مردن ، فراموش می شدن آرام آرام …
امروز چه زود از یاد می رویم بی آنکه بمیریم …
****اس ام اس فراموشی****
قبر واقعی آدم در خاک نیست ، بلکه در قلب کسی است که فراموشت نمیکند !!!
****اس ام اس فراموشی****
چون به کام دل نشد دستی در آغوشت کنم / میرم تا در غبار غم فراموشت کنم
سر در آغوش پشیمانی گذارم تا تو را / ای امید آتشین با گریه خاموشت کنم
****اس ام اس فراموشی****
تو آسمون عاشقی ستاره پیدا نکنی / مدیون اشکای منی اگه فراموشم کنی
****اس ام اس فراموشی****
روزگار استاد فراموشی هاست ، امید وارم شاگردش نباشی !!!
****اس ام اس فراموشی****
به یاد آوردنت هر روز ، درد آورترین شکل فراموشی ست !
****اس ام اس فراموشی****
تصمیم گرفتم آنقدر کمیاب شوم شاید دلی برایم تنگ شود ، ولی افسوس فراموش شدم !
****اس ام اس فراموشی****
از سکوت پرسیدم برای بهترینم چه بنوسیم ؟
گفت : بنویس ما را چون روزگاران مبر از یاد …
****اس ام اس فراموشی****
و عشق هیچگاه فراموش نمی شود مگر ۱ بار ؛ آن هم برای همیشه !!!
****اس ام اس فراموشی****
“بر باد رفته” صد بار بهت است از “از یاد رفته” !
****اس ام اس فراموشی****
از وقتی رفتی غمگینه خونه / گریم میگیره با هر بهونه
رفتی و موندم با این همه درد / هرگز نمیشه فراموشت کرد
****اس ام اس فراموشی****
زیبایی ها را چشم می بیند و مهربانی ها را دل …
چشم فراموش میکند اما دل هرگز …
پس بدان تازمانی که دل زنده است فراموش نخواهی شد !

میدونی بن بست زندگی کجاست ؟
جایی که نه حق خواستن داری نه توانایی فراموش کردن …

برات گردنبندی از گریه خریدم !
یادت باشه اگه فراموشم کنی ، گریه هام گردن توست !
****اس ام اس فراموشی****
می آیی و میروم من از هوش / رفتی و نمیشوی فراموش
****اس ام اس فراموشی****
کاش مىشد بدونى که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهایم محال است …
****اس ام اس فراموشی****
فراموش کردن دوستان بزرگ لطمه زدن به قانون خاطره هاست …
همیشه به یادتم …
****اس ام اس فراموشی****
نمی گویم فراموشم مکن هرگز
ولی گاهی به یاد آور رفیقی را که می دانی نخواهی رفت از یادش …
****اس ام اس فراموشی****
آدم عزیزانشو فراموش نمیکنه بلکه به ندیدنشون عادت میکنه …
تقدیم به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیر ممکنه !
****اس ام اس فراموشی****
نبودن هیچگاه به تلخی فراموش کردن یک بودن نیست …
****اس ام اس فراموشی****
مرا بازیچه خود ساخت چون موسی که دریا را / فراموشش نخواهم کرد چون دریا که موسی را
خیانت غیرت عشق است وقتی وصل ممکن نیست / چرا آشفته می خواهی خدایا خاطر ما را ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 358
  • بازدید ماه : 4,541
  • بازدید سال : 90,260
  • بازدید کلی : 24,901,658