loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 1876 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

vilaye man radsms.net  دانلود سریال ویلای من مهران مدیری

دانلود سریال ویلای من مهران مدیری

خلاصه داستان از سریال ویلای من

برای مشاهده خلاصه سریال به ادامه مطلب بروید …

 

 

داستان ویلای من درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند.

داستان ویلای من درباره پیرمردی ۹۰ ساله و پولدار است که قرار است به‌زودی فوت کند. وی هشت فرزند دارد و فرزندانش که تعدادی از آنها در خارج از کشور حضور دارند، می‌خواهند به نوعی بر سر پیرمرد کلاه بگذارند و سرمایه او را بالا بکشند. در این میان یکی از فرزندان که در ایران کارمند بانک است و پسر خوب خانواده به شمار می‌رود با دیگر خواهران و برادران همراه نمی‌شود و حتی پدر را هم در این راه کمک می‌کند.

خلاصه داستان مجموعه اول

ارسلان و هدایت دو مرد شکست خورده‌اند که در رستوران کار می‌کنند و مدام تحقیر می‌شوند. روزی آن‌ها مدرکی را پیدا می‌کنند که مربوط به یک مرد ثروتمند است. آن دو وسوسه می‌شوند که دست به یک کار خلاف بزنند…

لینک دانلود به محض انتشار قرار داده میشود. با تشکر

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 2,086
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,086
  • بازدید ماه : 6,269
  • بازدید سال : 91,988
  • بازدید کلی : 24,903,386