loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 329 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

مسلمان شدن دختر ژاپنی + عكس

 

وی با شادمانی می گفت: اسلام دین پاكی است و من آن را باور دارم، من اسلام را دوست دارم، خدا را دوست دارم و دعا كردن را دوست دارم.
جام کشکول؛ دوشیزه «آكی كو كروكاوا» دانشجوی ژاپنی بعد از انجام تحقیقات لازم سرانجام در تاریخ 24/1/92 در حضور حضرت آیه الله موسوی اردبیلی، از مراجع تقلید قم، با ذكر مبارك شهادتین به دین اسلام مشرف شد و رسماً مذهب شیعه جعفری را به عنوان مذهب خود انتخاب نمود.

 

 

وی ضمن اظهار مسرّت از تشرّف خود به اسلام، از حضرت آیت الله موسوی اردبیلی بخاطر وقتی كه دراختیار وی قرار داده، تشكر نمود و از این كه در حضور معظم له به عنوان یك مرجع دینی، انتخاب خود را رسماً اعلام كرده است، اظهار شعف و شادمانی نمود.

"آكی كو كروكاوا" اظهار داشت: این انتخاب بعد از مدتی تحقیق از طریق مطالعه اینترنتی و البته تحت تأثیر و راهنمایی یكی از آشنایان وی كه 15 سال قبل در محضر حضرت آیت الله موسوی اردبیلی به دین اسلام مشرف شده بود، صورت گرفته است.

وی با شادمانی می گفت: اسلام دین پاكی است و من آن را باور دارم، من اسلام را دوست دارم، خدا را دوست دارم و دعا كردن را دوست دارم.

 

منبع : jamnews.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 133
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 372
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 1,583
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,583
  • بازدید ماه : 5,766
  • بازدید سال : 91,485
  • بازدید کلی : 24,902,883