اس ام اس تیکه دار جدید و سنگین ویژه سال ۹۲

اس ام اس تیکه دار جدید و سنگین ویژه سال 92

به وحشی ترین حیوون محبت کنی جوابت با محبت میده .
نمیدونم چرا بعضی از ادما محبت میبینن وحشی میشن…؟
.
هرکسی لیاقت یدک کشیدن اسم “دوست” رو نداره…

.
فــکـر مـیـکــردم تـو “هـمـــدردی”
ولــی نه !!!
تـو هـم “دردی”…!!!!

.

اس ام اس تیکه دار
.
شیشه های شکسته تعویض می شوند
پل های شکسته ، تعمیر
آدم های شکسته ، فراموش . . .
.

اس ام اس تیکه دار
.
ساده کنار مىکشم
هرچند پاى من
هیچوقت وسط نبود!
.

اس ام اس تیکه دار
.
حرف میزنى اما تلخ!
محبت مىکنى اما سرد!
چه اجباریست دوست داشتن من؟
.

اس ام اس تیکه دار
.
مرا تا بزن،به قرینه هم تا بزن،میخواهم تنها درگیر نیمةى خودم باشم…
.

اس ام اس تیکه دار
.
چشمهایم را مى بندم
نقابت را بردار بگذار صورتت هوایی بخورد!
.

اس ام اس تیکه دار
.
خدایا در لیست آدمهایت اشتباهى شده…
اسم من که ایوب نیست!
.

اس ام اس تیکه دار
.
خدایا دردها از آن بالا کوچک دیده مىشوند…بیا مسائل را رودررو حل کنیم
.

اس ام اس تیکه دار
.
وقتى میشکنم خوب تماشا کن
شاید روزى به دنبال تکةهایم بگردى…
.

اس ام اس تیکه دار
.
من مانده ام ضمائر که تمام شود با چه کسى هم آغوش خواهى شد…!
.

اس ام اس تیکه دار
.
عادت چه طعم تلخى دارد وقتى آن را با عشق اشتباه مىگیرى…
.

اس ام اس تیکه دار
.
یادآور سوره ى توبه اى برایم!
بى بسم الله آمدى وبه توبه کردنم انداختى!
.

اس ام اس تیکه دار
.
آرامم بگذار همین که فکرت تمام دنیایم را گرفته کافى نیست…؟
.

اس ام اس تیکه دار
.
زیر آوار آخرین حرفت جا ماندةام
لعنتى…
نمیدانى خداحافظت چند ریشتربود!
.

اس ام اس تیکه دار
.
انگار “جمعه” به دنیا آمده ام …”دل” به هر چه می بندم “تعطیل” است!!!
.

اس ام اس تیکه دار
.
ﺧﺎﻃﺮﻩ الکل ﻧﻴﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﭙﺮﻩ !
ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺧﺎﻃﺮﻩ س ! می مونه ﻭ دمار از روزگارت در میاره !
.

اس ام اس تیکه دار
.
همیشه چوب سوختنی نیست…
خوردنی هم هست!!!
ما گاهی اوقات چوب سادگیمون رو میخوریم…
.

اس ام اس تیکه دار
.
.من یک معذرت خواهی به خودم بدهکارم….
واسه اینکه غرورمو شکستم…
احساساتی بودم….
انسان بودم……
.

اس ام اس تیکه دار
.
شاید<شما> کلمه ی قشنگی باشه ولی <تو>شدن لیاقت میخواهد
.

اس ام اس تیکه دار
.
ریختنی‌تر از خون ِ تو
آبرویی بودکه نریخت
تا خون ِ تو ریخته شود
.

اس ام اس تیکه دار
.
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر… و می دانی که کویر بدون باران زنده است… پس برو بمیر
.

اس ام اس تیکه دار
.
بیخودی صدای گاو درنیار!!!
من و تو خیلی وقته دیگه “ما” نیستیم..

.

اس ام اس تیکه دار
.
بععضی از آدما اگه سر تا پاشون هم بــِرَند باشه دهنشون رو که باز کنن صدای گاو و گوسفندی که فروختن میاد …

.

اس ام اس تیکه دار
.
دلم را میپیچم لای پتو،شاید سرما نخورد…
از بس که رفتار این روزهایت سرد است!
.

اس ام اس تیکه دار
.
همه روی ِ مــغزم راه مـــی روند !
تـوی ِ لــعنــتـی ،
روی ِ قـلــبــم !
.

اس ام اس تیکه دار
.
کاش همه میفهمیدن دل بستن به کلاغی که دل دارد
بهتر از دل بستن
به طاووسیست که تنها زیبایی دارد . . .