loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 20490 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)
خیلی از دخترها و خانمهای جوان علاقه به پوشیدن  لباس های نیم تنه و تاپ و آزادتر در محیطهای خانوادگی دارند ولی تیرگی زیر بغل دخترها یا موهای زیر بغل و موارد مشابه مشکلاتی است که باعث میشود خیلی ها از این تصمیم منصرف شوند. خواندن این مقاله راهگشای این مورد خواهد بود :

زیر بغل دخترها

از بین تمام قسمت های بدن، معمولا زیر بغل قسمتی است كه بیشترین دردسر را برای شما درست می كند. صرف نظر از جنس موهای شما و یا روش هایی كه برای از بین بردن موهای این منطقه استفاده می كنید كه همگی هم موقتی است، باز هم مشکلاتی را پیش رو دارید.
چگونه زیر بغلی صاف و زیبا داشته باشید :

 



از بین تمام قسمت های بدن، معمولا زیر بغل قسمتی است كه بیشترین دردسر را برای شما درست می كند. صرف نظر از جنس موهای شما و یا روش هایی كه برای از بین بردن موهای این منطقه استفاده می كنید كه همگی هم موقتی است، باز هم مشکلاتی را پیش رو دارید. اگر دنبال راهی هستید كه به وسیله آن زیر بغلی زیبا داشته باشید و احساس شرمساری نكنید، راه هایی در پائین آمده است كه به وسیله آن ها می توانید به هدف خود برسید:

مهمترین نكته ای كه باید در باره زیر بغل در نظر داشته باشید این است كه پوست این ناحیه بسیار حساس است. معمولا ً كارهایی كه در طول روز انجام می دهید مهمترین دلیل داشتن زیر بغلی ناخوش آیند است. مانند تمام قسمت های بدن ، زیر بغل هم می تواند دچار خارش و حساسیت های پوستی شود. یكی از مشکلاتی كه اكثر خانم ها با آن درگیر هستند عدم رشد مناسب موهاست و معمولاً هنگامی پیش می آید كه موها داخل پوست برگردند.یكی از راه های درمان این مشکل این است كه اصلاح موهای این نقطه ، كمی نزدیكتر به پوست انجام شود تا سطح روئی پوست كمی خراشیده شود. می توانید از یك لیف بسیار لطیف و یا برس بدن برای بیرون آوردن موهایی كه داخل پوست رفته اند استفاده كنید و آن را به آرامی روی پوست زیر بغل خود بكشید. البته محصولات وكرم های مختلفی نیز در بازار وجود دارد كه می تواند این مشکل را حل كند. پس از اینكه زیر بغل خود را شستید ، اجازه دهید كه محل مورد نظر به اندازه كافی خشك شود. بلافاصله بعد از اینكه از حمام خارج شدید از مام ها استفاده نكنید بلكه اجازه دهید منفذ های پوست نفس بكشند.

البته باید این نكته را مد نظر داشت كه اصلاح موهای زیر بغل به وسیله تیغ شوك زیادی را به پوست وارد می كند. برای كاهش عوارض ، بهتر است همیشه ازژیلتی استفاده كنید كه نو باشد و تیغ آن به اندازه كافی تیز باشد. هیچ گاه از تیغ های كند استفاده نكنید. زیر دوش آب بهترین جائی است كه می توانید موهای زیر بغل را تمیز كنید. درحقیقت بهترین زمان برای اصلاح موهای زائد زیر بغل، شب است چرا كه این امر مانع به وجود آمدن سوختگی پوست ناشی از تیغ می شود. یكی دیگر از فواید این كار این است كه در طول روز از عرق بیش از حد شما در زیر بغل جلوگیری می كند. عرق و مواد شیمیایی موجود در مام شما در كنار بریدگی های هر چند كوچكی كه به وسیله تیغ روی پوست شما ایجاد می شود، دست در دست هم داده و باعث سوختگی ،‌درد و در نهایت بسته شدن منفذ های پوست زیر بغل می شود. زدن موهای زیر بغل در شب می تواند تمام این عوارض را برطرف نموده و صبح هنگام استفاده از مام و یا اسپری های بدن احساس سوزش نكنید.

آیا پوست زیر بغل شما تیره است؟
روشهایی طبیعی برای از بین بردن تیرگی زیر بغل
برای از بین بردن این حالت می توانید سلولهای مرده روی پوست خود را از بین ببرید. با از بین رفتن پوست های سلول های مرده تیرگی این ناحیه هم از بین خواهد رفت. البته می توانید از موم هم برای از بین بردن موهای زائد این قسمت استفاده كنید در این صورت با از بین رفتن موهای زائد، تیرگی پوست هم از بین خواهد رفت.

در نهایت اگر می خواهید كلا‌از شر موهای زائد خود خلاص شوید و زیر بغلی صاف ،‌نرم و بی عیب داشته باشید، باید از روش هایی استفاده كنید كه موها را برای همیشه از بین می برند، برای این كار می توانید از لیزر و یا الكترولیز موها استفاده كنید. البته در مورد این روش ها مساله ای كه وجود دارد هزینه بر بودن این روش هاست مخصوصا اگر جلسات متعددی نیز مورد نیاز باشد. اما بزرگترین مزیت آن این است كه با استفاده از آن دیگراحتیاجی به از بین بردن روزانه موهای زائد نیست و از شر موهای زیر بغل خود نیز خلاص می شوید.
یکی از بهترین روشن کننده های زیر بغل لیمو است. یک عدد لیمو را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید و آن را روی پوست تیره زیر بغل بمالید. اگر لیموی تازه در دسترس نبود آب لیمو هم تا حدی موثر است. خاصیت روشن کنندگی لیمو برای پوست را هرگز فراموش نکنید.

1 - اولین ماسک پیشنهادی ما به شما این است که آب یک عدد خیار را با مقدار کمی زردچوبه مخلوط کنید و آن را روی محل تیره شده بزنید و پش از چند دقیقه بشویید. ترکیب خیار و زردچوبه باعث ایجاد حس خنکی و تازگی و روشن شدن پوست شما می شود.

2 - اگر روغن نارگیل در منزل دارید دو قاشق از آن را بر روی تیرگی پوست تان ماساژ دهید، روغن نارگیل یکی از بهترین روشن کننده های پوست تیره زیر بغل است.

3 - آب یک عدد سیب زمینی را بگیرید و آن را برای 15 دقیقه روی پوست تیره زیر بغل تان بگذارید سپس بشویید.

4 - یکی از بهترین روشن کننده های زیر بغل لیمو است. یک عدد لیمو را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید و آن را روی پوست تیره زیر بغل بمالید. اگر لیموی تازه در دسترس نبود آب لیمو هم تا حدی موثر است. خاصیت روشن کنندگی لیمو برای پوست را هرگز فراموش نکنید.

5 - اگر از ریش تراش برای از بین بردن موهای زیر بغل استفاده می کنید این روش را برای همیشه ترک کنید چون باعث تیرگی پوست حساس این ناحیه می شود.


این هم ترجمه یه مقاله انگلیسی البته با نرم افزار!
زمانی که پوست در زیر بازوی خود را چاله تیره قرار گرفته است، شما می توانید زیر بغل تاریک است. ، زیر بغل مشترک تیره درمان به راحتی توسط خانه تاریک Remediesproblem زیر بغل است که می تواند رخ دهد حتی به عنوان سلاح های خود را که می تواند باعث اصطکاک بین لباس و زیر بغل خود را به شما در حرکت به دست آورد است. علل بسیاری از زیر بغل تاریک مانند فقدان بهداشت، تعریق و chaffing وجود دارد. دلایل دیگر عبارتند از: استفاده از محصولات اصلاح و دئودورانتها که حاوی مواد شیمیایی که می تواند واکنش نشان می دهند و تحریک پوست شما، باعث این وضعیت است. اگر چه زیر بغل خود را از دید پنهان بماند، زیر بغل تاریک می تواند در موارد، علت بسیاری از خجالت. صفحه اصلی راه حل های طبیعی و کمک به روشن زیر بغل تاریک و حتی دستیابی به درمان تاریک زیر بغل.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 4,218
  • بازدید سال : 89,937
  • بازدید کلی : 24,901,335