loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 2021 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس جدایی و تنهایی بهمن91

اس ام اس جدایی و تنهایی بهمن۹۱

مـــن برای تنها نبـودن،
آدم های زیادی دور و برم دارم !
آن چیزی که ندارم کسی برای ” بـا هـم بـودن ” است !

.

 من تو را !
یادت را !
زیر خاکستر سیگارهایی که دود کردم دفن کردم !
دود کردم خیال تو را با هر پک !
من تو را توی زیر سیگاری کافه گذاشتم و امدم . . .

.

تا بوده ، همین بوده :
همیشه دلتنگ اونی هستیم که نیست و حوصله کسی رو نداریم که هست !
بعد شکایت می کنیم از تنهایی هامون . . .

 

.

برعکس پول هایم زندگیم گوشه دارد ، همانجا که همیشه تنها مینشینم !

.

چه لذتی دارد دعوا کردن باتو !
اعصاب خوردیهایش به کنار !
به کشیدن یک نخ سیگار در بالکن می ارزد . . .
هرچه سیگار دارم در استکان جمع میشود . هرچه دوست دارم در گلو . . .

.

انگشتت را هرجای نقشه خواستی بگذار فرقی نمی کند…
تنهایی من عمیق ترین جای جهان است
و انگشتان تو هیچ وقت به عمق فاجعه پی نخواهند برد…

.

 دلم می‌ گیرد وقتی تنهایی زودتر از من روبه‌ رویت نشسته و با تو چای می‌ خورد ، سیگار میکشد . . .

.

احتیاط !
در این شهرِ لاکردار
تمام کوچه باغ های عاشقی
به اتوبان های تنهایی وصل می شوند…

.

 من و تنهایی و یک نخ سیگار
یه لیوان قهوه تلخ ؛ به تلخی تنهایی . . .
به تلخی جای خالی کنارم
به تلخی سکوتی که نبودن ” تو ” را داد می زند
به تلخی نبودن ” تو ” در معادله ( من + تو=ما )
به تلخی من + تو هیچ وقت ما نمی شود . . .

.

این روزها برای تنها شدن،
کافیست صــــــــــــــــادق باشی

.

 قهوه تلخ را دوست دارم !
شکلات تلخ ، مشروب تلخ ، بی مزه سیگار تلخ ، عشق تلخ ، زندگی تلخ !
سهم من این روزها از هر چیزی تلخ ترینه ! تلخی ها رادوست دارم . . . !

.

یک پیاده رو تقریبا خلوت :
یک مرد ، یک زن ، یک زوج ؛ خوشبختیشان پای خودشان !
یک مرد ، یک مرد ، یک شراکت ؛ سود و ضرررش پای خودشان !
یک زن ، یک زن ، یک رفاقت ؛ معرفت و اعتمادشان پای خودشان !
و انتهای پیاده رو …
یک من ، یک تنهایی ، یک رنج ؛ آخر و عاقبتش پای تو !

.

 آخرین ته سیگارهایم را در شیشه ای خواهم ریخت و به دریا خواهم انداخت !
شاید در ساحلی دور خاکستر لحظه هایم الهام بخش شعر دختری شوند
که سالهاست واژه هایش در گلو گیر کرده اند . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 4,275
  • بازدید سال : 89,994
  • بازدید کلی : 24,901,392