loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 2373 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید بهمن91

اس ام اس عاشقانه جدید بهمن۹۱

در خاطری که ” تویی ” دیگران فراموشند

بگذار در گوشت بگویم

 ”میخواهمت”

این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست . . .

.

فرقـے نمـے کند !!
بگویم و بدانـے …!
یا …
نگویم و بدانـے..!

فاصله دورت نمی کند …!!!
در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ …!
جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:

قلبـــــــــــــم…..!!!

.

من بهانه میگیرم و تو دهانم را

با یک “بــــــــوســــه” ببند . . .

 

.

عشق
همین خنده های ساده ی توست!
وقتی با تمام غصه هایت میخندی تا از تمام غصه هایم رها شوم…

.

چه “شوری” میزند دلم وقتی…

در چشم دیگران

انقدر “شیرین” میشوی !

.

از تمام روزنه های نا امیدی ام که عبور میکنم….

کافیست تنها نام تورا بشنوم….

تمام نا امیدی هایم امید میشود…

.

مرا کجا صدقه کرده ای که مدام بلای بی تو بودن سرم میاد !

.

شازده کوچولو می گفت:
گل من گاهی بد اخلاق، کم حوصله و مغرور بود؛
اما ماندنی بود!
و این بودنش بود که او را تبدیل به گل من کرده بود …

.

تـا کــی بــه انـتـظـار گـذاری بـه زاری ام

باز آی بعد از این همه چشم انتظاری ام

در سیـنه پنهـان کـرده ام گنـجیـنه ای از داغ غم

تا می توانی سعی کن ای عشق، در ویرانی ام

.

گناه “من”..
دوست داشتن (گلی) بود،
که “دیگران” آبش میدادند!!

.

عزیزم من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم

فقط دارم آروم آروم زمینو ترک میکنم واسه وقت کشی . . .

.

قفس
یعنی دهان من،
وقتی زبانم
روی اسم تو قفل می شود

.

بدون گذرنامه ازخیالم عبورخواهی کرد

مهربانیت را مرزی نیست . . .

.

چقد باید بمونم تا عشقت بشه فراموشم..
لباسم بوی تو میده، دیگه حیفه نمیپوشم..
واسم عادت شده حتما، که عطرت رو تنم باشه..
یا
حتی بعد هر دعوا گناهت گردنم باشه..
(دلم) لک میزنه واست، زمانی که ازم دوری..
ولی در خاطرم هستی،دیگه اینجاش و مجبوری..
اگه
حرف، حرف “من” باشه،هنوزم مرد و مغرورم..
ولی؛میرم “تو” خوش باشی.. “منم” اینجاشو مجبورم

.

گفت : دوستت دارم

هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد

گفتم : خوب گشتی ؟

گفت : آره

گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی . . .

.

هرگاه دیدی گناهی آنقدر بزرگه که نمیشه ببخشیش ، بدون که اون از کوچیکی قلبته نه بزرگی گناه .!

.

دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی ، چقدر ابعاد بودنت عجیب است !

.

پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی

از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی . . .

.

چطور درگیرت نباشم رفیق, وقتی فندک یادگاریت سیگاریم کرد . . .

منبع : اس ام اس كمپ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 383
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 383
  • بازدید ماه : 4,566
  • بازدید سال : 90,285
  • بازدید کلی : 24,901,683