loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 973 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس های زیبای شب بخیر ویژه بهمن 91

اس ام اس های زیبای شب بخیر ویژه بهمن ۹۱

شب
یعنی پایان با تو بودن
ای کاش میشد شب نیز جلودارمان نبود
در انتظار شب های با تو هستم
شب خوبی داشته باشی

ای کاش دوباره صبح بشه دوباره مهمونت کنم
با گفتن صبحت به خیر گلها را قربونت کنم
شب به خیرعزیزِم

شب به خیر عزیزِ من ، خوابای خوب ببینی
بری از دامنِ شب ، گُل تازه بچینی

 

میروم وعده آنجاکه با هم شب و روز را آشتی است،صبح چندان دور نیست…
شب بخیر

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو
در زمان خوابالودگی ، ارسال شده است !لطفا خوب بخوابید ، شب خوش

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات
بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات
شب به خیر احساس من . .

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها
عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .شبت بخیر

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه / شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم / منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم . .

شب سردی ست و هوا منتظر باران است
وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است
شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من
ماه پیشانی من،دلبر بارانی من

دنیا،دنیا آرامش بر وجود نازنینت را طالبم
شبت به خیر

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من
ماه پیشانی من دلبر بارانی من…

شبت شیک
شبت بهشت
شبت رنگارنگ
شبت ستاره بارون
شبت پر خاطره

ﻻ‌ﻻ‌ﯾﯽ ﻻ‌ ﻻ‌ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﺍﯼ ﮔﻞ ﻧﺎﺯﻡ
ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﺸﺎﯼ ﺗﻮ ﻗﺼﻪ ﻣﯽ ﺳﺎﺯﻡ…
ﻻ‌ﻻ‌ﯾﯽ ﻻ‌ ﻻ‌ ﺑﺨﻮﺍﺏ ﺍﯼ ﮔﻞ ﺳﻮﺳﻦ
ﻫﻤﻪ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻫﺎ ﺭﻭﺗﻮ ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻦ
.
.
.
.
‌ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﮐﻨﺎﺭ ﺗﻮ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺑﺮﺩ ﺑﺎﺯ ﺧﻮﺍﺑﺘﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ
ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ ﺷﺒﺖ ﺑﻪ ﺧﯿﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﻣﯿﺸﺪ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﺭﻧﮕﯿﻦ ﮐﻤﻮﻥ ﺑﺮﯾﺰﻡ

ﺧﻮﺍﺑﯽ؟ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﺁﺭﻭﻡ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﺑﺎﺷﯽ، ﺑﯽ ﺗﺮﺱ، ﺑﯽ ﺩﻟﻬﺮﻩ، ﺑﯽ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ
ﺩﻟﻢ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺑﯽ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﺎﺷﻢ، ﺩﻡ ﺩﺭ ﻭﺍﯾﺴﻢ، ﺳﺮﻣﻮ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﻢ ﺑﻪ ﭼﺎﺭﭼﻮﺏ، ﻧﮕﺎﺕ ﮐﻨﻢ
ﺧﻮﺏ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ ﮔﻠﻢ
ﺧﻮﺍﺑﺎﯼ ﺭﻧﮕﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ

سلام..
ببخشید این وقت شب مزاحمتون شدم..
میخواستم یاد آوری کنم که شب ها که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره..

منبع: اس ام اس كمپ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 3,370
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,370
  • بازدید ماه : 7,553
  • بازدید سال : 93,272
  • بازدید کلی : 24,904,670