loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 695 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)
اس ام اس های شب امتحان ویژه بهمن 91

اس ام اس های شب امتحان ویژه بهمن ۹۱

 

یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین، اونوقت بخوای بری توالتم
میگن کجا؟؟؟ مگه تو امتحان نداری؟؟؟

.

یه بار سر کلاس شیمی معدنی نشسته بودم و حسابی با موبایلم درگیر بودم
یدفه استاد صدام کرد و ازم پرسید فرمول شیشه چیه…؟
منم که هیچی نفهمیده بودم با جدیت تمام گفتم استاد کدوم شیشه…..!
همه چشاشون از حدقه زد بیرون و استادم لطف کردن و بنده روحذف کردن

.

به نظر شما به استادی که هنوز نمرها رو رو سایت نذاشته چی باید گفت…میخوام انتخاب واحد کنم نمی تونم…

 

در آستانه امتحانات
زمزمه های دانشجویان شب قبل از امتحان:
خب!
این که نمیاد…
اینم که بلدم…
دیگه وقت خوابه…

.

هر امتحانی سه فاز دارد: فاز فرجه ها که عموما به فنا می رود
فاز ایام امتحانات که عموما به فکر کردن راجع به راه کارهای تقلب می گذرد
فاز بعد از امتحانات که به پاچه خواری اساتید و التماس سپری می شود

.

مقدار تعطیلی بیشتر = اتلاف وقت بیشتر

.

فرقی نداره کسی که باهاش حرف می زنی، پلی تکنیک می خونه یا آزاد . از نظر خودش سختگیرترین استادا و بالاترین سطح علمی رو دانشگاه اونا داره

.

دانشجویی که شورای انضباطی واسش تشکیل نشه دانشجو نیس !
به سلامتی دانشجوهااا

.

با اینکه دوست ندارم سر به تنت باشه اما وقتی میگی :
از صفحه ی چند تا چند حذف . . .
دوست دارم پاشم وسط کلاس ماچت کنم .:)

.

اینقدر بدم میاد از این دانشجو هایی که وقتی استاد یه فرمول رو توضیح میده، بعد اینا یه فرمول از شکمشون در میارن و هی گیر میدن، اینم درسته؟؟!! استاد هم هی خودشو میکبونه این ور اون ور (!!) و میگه اینی که من گفتم راحت تره و این موضوع همچنان ادامه دارد …
فقط بلدن وقت کلاس رو بگیرن (!!!!!!)

شباهت پاس کردن درس های دانشگاه با اش کشک خاله پاس کنی پاته پاس نکنی پاته

حالت چشم: هنگام درس دادن استاد:
(-.-) (-.-) (-.-) (-.-)
وقتى استاد خبر امتحان رو میده
(O.o) (O.o) (O.o)
موقع امتحان:
(←.←)(←.←)(→.→)
وقتى استاد سر جلسه حواسشو جمع میکنه برا مچ گیرى:
(↓.↓) (↓.↓) (↓.↓) (↓.↓)
وقتى نمره ها رو میزنن:
(⊙⌒⊙)(⊙⌒⊙)(⊙⌒⊙)

.

.

دقت کردین وقت امتحانا چقد برنامه های تلویزیون برامون جذاب میشن؟؟؟شخصا حتی خطبه های نماز جمعه ی قمم می بینم!!!

.

.

حالا وقت برای درس خوندن داریم، کووو. . .تا فردا
زمزمه های شیطانی شب امتحان !!!

.

.

من همه کتابامو۲ دورکامل خوندم، توچطور؟
ستاد ایجاد وحشت میان دانشجویان

.

.

تقلب چیست !؟
یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن
شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.نوعی هلو برو تو گلو !

.

.

یه تعریف دیگه ار تقلب !
۱٫یک روش غیر اصولی و ناجوانمردانه برای نتیجه گرفتن در امتحان
۲٫تنها روش اصولی و مبتنی بر عقل برای نتیجه گرفتن در امتحان !

منبع: اس ام اس كمپ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 91
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 421
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 3,344
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,344
  • بازدید ماه : 7,527
  • بازدید سال : 93,246
  • بازدید کلی : 24,904,644