loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 1466 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس های دلتنگی ویژه بهمن 91

اس ام اس های دلتنگی ویژه بهمن ۹۱

دوری آزمون دلهاست یا دلتنگ می شوی یا فراموش…

گاهی وقتا نمیدانم از دست داده ام یا از دست رفته ام…

آسمان به آسمان
کوچه به کوچه
رویا به رویا
هر جایی که می نگرم با منی اما دلم برایت تنگ می شود

 

آغوش گرمم باش… بگذار فراموش کنم لحظه هائی را که در سرمای بی کسی لرزیدم.

آتش بگیر تا بدانی من چه میکشم احساس سوختن تماشایی نیست

حجم ِ בلتنگـﮯ ـهایَـ م
آنقدر زیــآد مـﮯ شـوב
ڪــﮧ دنیــا با تمامـ ِ وسعتش برایَــ م تنگ مـﮯشوב
בلتنگ ِ ڪـسـے ڪـﮧ گردش ِ روزگارش
بـﮧ مَــ טּ ڪـﮧ رسیـב از حرڪـت ایستاב
دلتنگ ِ ڪـسـے ڪـﮧ בلتنگـﮯـهایَـ م رـآ ندیـב
בلتنگ ِ خوבمـ
خوבے ڪـﮧ مدتهاست گم ڪـرבه ام

دلتنگ که شدی ، چشم هایت را ببند مثل یک عکس فوری ، فوری ظاهر می شوم

امروز که آیینه جوابش سنگ است
در زهن زمانه عشق هم بی رنگ است
هرکس که نداند تو خودت میدانی
آری به خدا دلم برایت تنگ است

مینویسم باران!
مینویسم سرما!
مینویسم غم و اندوه و نفس!
مینویسم احساس،تا بدانی دل من بی تو گلم میمیرد.
و بدان دل سرد است و کمی بارانی.
غم سراسر دل من پر کرده.
…….کاش اینجا بودی………..

تنها که باشی آرزو میکنی یک نفر صدایت کند حتی اشتباهی

گرچه ما خوابیده ، اندر سایه ایم ؛در رفاقت تا قیامت ،پایه ایم /با رفیقان از ازل ،دست رفاقت داده ایم ؛در مرام ما نکن شک ،گرچه دور افتاده ایم /

از ساعت متنفرم !
این اختراع غریب بشر که مدام ،
جای خالی حضورت را به رخ دلتنگی ام می کشد

این روزها عمیقا مایلم ماهی باشم ،
ماهی حافظه اش ۷ ثانیه است،
بدون هیچ خاطره ایی ..

روزهای سختی رو میگذرونم !!!
وقتی که نیستی همه چیز تنگ میشود
نفسم
دنیایم
دلم !

در خرابه های قلبت کارگری بیش نیستم…..
سیمان بفرست بابا ! کار خوابیده…..!!

به نسلهای بعد بگو نسل ما نه سر پیاز بود نه ته پیاز
نسل ما خودپیاز بود که هرکی ما را دیدگریه کرد

گفته بودم لب ترکنی
میمیرم برات
اما
نه اینکه لب هایت با لب های دیگری تر شود!!!!!!!

ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده ام…

قـــلــبم را عــــــصب کـــــــــشــــــــی کرده ام…
دیگـر نه از ســـــــــردی نگـــــــــاهی.
می لرزد…

…و نـه از گرمــــــــی آغوشــــــی
مــــــــی تپد..

خیلی دلم براش تنگ شده. هر لحظه میدونم ک الان احتمالا درحال انجام چ کاریه‏! همش چشمم ب گوشیه… پس کی میخواد برگرده‏‏?‏ ;(

دلم قد خدا واسه کسی تنگ شده……که یه روزایی بهم میگفت قد خدا دلتنگتم برگرد….ولی من شکستمش…حالا دارم میشکنم….. اس ام اس های دلتنگی ویژه بهمن 91

منبع: اس ام اس كمپ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 80
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 414
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 3,035
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,035
  • بازدید ماه : 7,218
  • بازدید سال : 92,937
  • بازدید کلی : 24,904,335