loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 1481 شنبه 30 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار و سرکاری ویژه بهمن 91

اس ام اس خنده دار و سرکاری ویژه بهمن ۹۱

هیچوقت همسرتون رو به خاطر عیب هایی که داره سرزنش نکنید چون اون بنده خدا به خاطر همین عیب ها بوده که نتونسته از شما بهتر پیدا کنه !

مراقب سر جلسه امتحان اومد گفت کارت ورود به جلسه ؟؟؟ گفتم اصن به قیافه من میخوره درسخون باشم جای کسی‌ بیام امتحان بدم ؟ گفت خداییش نه و ول کرد رفت

یه سوال دارم چرا وقتی شلوار سفید میپوشی ، خاکی که میشه رنگش سیاهه !؟ ولی وقتی شلوار مشکی میپوشی ، خاکی که میشه رنگش سفیده !؟

اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید !

 

دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم ۱٫ همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطرناکه با قدرت بگید ۲٫ بلافاصله پس از گفتن فرار کنین !

آدم باس دلش پاک باشه ، حموم و اینا همه بهونست…

آیا از بستن بند کفشتون خسته شدید؟ نگران نباشید کافیه بند کفشتون رو با هدفونتون عوض کنید وقتی حواستون به هدفون نیست خودش گره میخوره !

اینا که بعد از سلام علامت سوال میذارن خیلی باحالن ! البته التماس دعا هم دارن…

شوهر چیست !؟ شخصی است که آشغالارو می ذاره دم در و چنان قیافه ای می گیره انگار همه خونه رو تمیز کرده !

از حیف نون میپرسن صبحونه چی می‌خوری میگه : آبگوشت ، میگن ظهر ناهار چی میخوری میگه : آبگوشت میگن شام چی می‌خوری میگه : آبگوشت ، میگن اصلا ولش کن اوقات فراغتت رو چیکار می‌کنی میگه میشینم نون خورد می‌کنم واسه آبگوشت

پسر : کجا میری ؟ دختر : میرم خودکشی کنم پسر : پس چرا اینقد آرایش کردی ؟ دختر : آخه فردا عکسم تو روزنامه ها چاپ میشه !

شما یادتون نمیاد خودمم یادم نمیاد آخه مال خیلی وقت پیشه

دیگه به من زنگ نزن حالا شناختمت من نمیتونم دیگه با تو باشم ازت بدم میاد بی لیاقت خداحافظ

“این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت”

میخواستم تو ام در جریان باشی عزیزم !

توی تموم زندگیم فکر میکردم هوا مجانیه تا اینکه یه بسته چیپس خریدم…

رو دسته صندلی نوشته بود وقتی زلزله اومد پشت صندلیو نگا کن
پشتشو نگا کردیم نوشته بود الان نه خره وقتی زلزه اومد

سابقاً زر زدن یه ضد ارزش بود ، بعدش تبدیل شد به یه فرهنگ ، الان یه فضیلت ه، یواش یواش داره میشه وظیفه ، یه عده هم برای خودشون واجب کردن

بچه که بودم از تاریکی میترسیدم ، الان وقتی قبض برق میاد از روشنایی میترسم

کسایی که آیفون دارن باید بدونن که آیفون هم موبایل محسوب میشه یعنی میتونید بگید گوشی ، لازم نیست بگید دارم با آیفونم آهنگ گوش میکنم !

حیف نون یکی رو تو خیابون می بینه میگه ببخشید آقا من شما رو تو دبی ندیدم؟ طرف میگه نه آقا من اصلا دبی نرفتم تو عمرم. حیف نون میگه چه جالب اتفاقا من هم تا حالا دبی نرفتم. حتما دو نفر دیگه بودن!

l—–l-
l  ‘.o
\l  /l
l  JL
l
ببین از بس اس ام اس ندادی خودم رو دار زدم حالا برای شادی روحم یه دونه بفرست !!

 

منبع: اس ام اس كمپ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 85
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 2,472
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,472
  • بازدید ماه : 6,655
  • بازدید سال : 92,374
  • بازدید کلی : 24,903,772