loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 1065 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)
اس ام اس جوک جدید بهمن 91

اس ام اس جوک جدید بهمن ۹۱

اون چیه که راحت از جیب میاد بیرون …گوشی های جدید GLX با جدید ترین آپشن روز دنیا هم اکنون در خدمت شما …

دیگه کسی آیفون و گلکسی نمی خره … !

* * *

اینایی که میگن ادم رو باید تو مسافرت شناخت حرف مفت میزنن !آدم رو فقط سر جلسه امتحان میشه شناخت همین و بس اس ام اس جوک جدید بهمن 91

* * *


تصمیم گرفتم از فردا شروع کنم به درس خوندن ، واسه همین میخوام تا جایی که توان دارمامشب بیدار بمونم که فردا رو دیرتر شروع کنم …


* * *

یه دوست پسر نداریم تو برف بازی گوله برفش بهمون بخوره کولی بازی در آریم به یه بهونه بریم بغلش!

* * *

من اگه مراد هم می شدم
زندگی بر وفق خرم بود ، نه خودم !

* * *

ما که هر وقت رفتیم آرایشگاه…
تا روپوش ُ انداخت رومون دماغمون خارید… اس ام اس جوک جدید بهمن 91

* * *

شنیدم بهترین خواننده ساله ۲۰۱۲ جاستین بیبر شد!
اولش تعجب کردم،ولی یادم افتاد که فدراسیون فوتباله ایرانم شد بهترین فدراسیونه آسیا …
هیچی دیگه سریعا شکم برطرف شد اس ام اس جوک جدید بهمن 91

* * *

یکی از معضلات بزرگ من شب امتحان موقع درس خوندن اینه که دست خط خودمو نمیتونم بخونم..!! اس ام اس جوک جدید بهمن 91

* * *

دیشب خواب دیدم دوست دخدرم رفت زیر تریلی هجده چرخ و گوشت چرخ کرده شد …
یعنی با داد از خواب پریدما !!!
نیم ساعت فقط میلرزیدم! گوشی و ورداشتم بهش زنگ بزنم دیدم شارژم صفر شده! ینی داشتم روانی میشدم، هی خودمو به در و دیوار میکوبیدم!
بعد یهو یادم اومد که من اصلا دوست دخدر ندارم !!!

* * *

درس خواندن چیست ؟
عملی‌است که در آن
غذا خوردن،
تلویزیون تماشا کردن،
فیس بوک،
و اس ام اس زدن

همراه با کتابِ باز شده انجام میشود… اس ام اس جوک جدید بهمن 91 )

* * *

مامانم داشت سر نماز دعا میکرد من وارد اتاق شدم…

میگه خدایا همینو میگم….

منو میگی هنگ کردم… اس ام اس جوک جدید بهمن 91 (

* * *

شهرداری تهران برای چندمین بار از تهرانی های مقیم فیس بوک تقاضا کرد

اینقدر تو پروفایلشون ننویسن نیاوران…

به خدا نیاوران دیگه جا نداره اس ام اس جوک جدید بهمن 91 )))

* * *

در یخچال رو باز کردم یه پشه در حالی که داشت فحش می‌داد ازش خارج شد:|

* * *

قبض برق زیاد اومده بود، نشون بابام که دادم ، یه سری تکون داد و پاشد رفت طرف کامپیوتر !

فک کردم رفت کامپیوترو داغون کنه …

منم رفتم نزدیکتر ببینم چیکار میخواد بکنه ، دیدم رفته تو گوگل نوشته:

آموزش دستکاری کنتور برق !!

* * *


نمیدونم این چه مصیبتیه که من
نه میتونم شبا بخوابم نه میتونم صبحا از خواب بیدار شم!!!
اس ام اس جوک جدید بهمن 91

* * *

من اصلا به آنتی ویروس اعتقاد ندارم!
ویروسای لپ تاپم بر اثر کهولت سن از بین میرن..!!
((((((:

* * *

این که جدیدن هرکیو میبینی رو گوشیش پسورد گذاشته

نشون میده که مردم چقدر فضول شدن ! والا !


* * *


دیگه سریال کره‌ای هم نمیزارن چند وقته قیمت اجناس تو چوسان قدیم از دستمون در رفته !!

* * *

هیچی بدتر از اون نیست که بدونی یکی یه جایی با یه آهنگی به یادت میفته…

و اون آهنگ کلاه قرمزیه:سلام الاغ عزیز حالت چطوره؟!

از بس خر بودی تو اون رابطه …

 

"لطفا نظر خود را درباره این مطلب ارسال کنید"
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 129
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 1,410
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,410
  • بازدید ماه : 5,593
  • بازدید سال : 91,312
  • بازدید کلی : 24,902,710