loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 1483 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

 

اس ام اس دلتنگی بهمن ۹۱

 

sms deltangi bahman yasgroup.ir  اس ام اس دلتنگی بهمن 91

کجایی” یه کلمه ی ساده نیست !

گاهی خیلی معنی داره !

کجایی یعنی چرا سراغم نمیای ؟! چی کار می کنی ؟! چرا پیشم نیستی ؟!

کجایی به معنی فضولی کردن نیست !

به این معنیه که برام مهمی . . . دلم برات تنگ شده . . . به یادتم . . . نگرانتم . . . !

از کنار کلمات ساده نباید گذشت !

.

.

.

آسمان به آسمان ، کوچه به کوچه ، رویا به رویا ؛

هر جایی که مینگرم با منی اما دلم برایت تنگ میشود

 

.

.

.

تا خرخره پر از دلتنگی ام

مرسی ، دیگه میل ندارم

.

.

.

دلتنگی محله ای ست پر ازدحامِ یادت که در شلوغی اش نه تنها تو را پیدا نمی کنم ،

که خود را هم گم میکنم

.

.

.

گاهی چه دلتنگ میشویم

برای یک مواظب خودت باش

برای یک هستم

برای یک نوازش

برای یک آغوش

.

.

.

اینکه یواشکی دلتنگش باشی خیلی بهتر از اینه که بهش بگی و هیچ جوابی نگیری

.

.

.

دلــــــم

اگـــر بــرای ِ تــو تـنگ مـی شــود

ببخـش !

روزم ایـن گـونه ، قـشنـگ مـی شـود . . .

.

.

.

دلتنگی من تمام نمی‌شود

همین که فکر کنم من و تو دو نفریم

دلتنگ‌تر می‌شوم برای تو . . .

.

.

.

تو که می آیی

پنجره ای باز می شود

پرده بی رنگ دلتنگی

کنار می رود

آرام میان جانم

خانه می کنی . . .

.

.

.

دلتنگی را چگونه هجی کنم تا درک کنی ؟

چهار ستون بدنـم

زیر سنگینی اش

تا خورده است . . .

.

.

.

کاش می توانستم راحت حرف بزنم …

چیزی بگویم از دلتنگی …

میان آدم های که در این اتاق مجازی جمع شدند …

فقط می گویم منم دلتنگم

.

.

.

هربار که می خواهم به سمتت بیایم ،

یادم میفتد دلتنگی دلیل خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست !

.

.

.

دلتنگی بهانه نمی خواهد !

وقتی دوستت دارم ، جا برای دلتنگی هست !

فرقی نمی کند دور باشی یا نزدیک وقتی در دلم هستی ، دوری معنا ندارد . . . !

.

.

.

اینجا همه خوبند ، خیالت راحت !

من مانده ام و چهارتا هم صحبت

این گوشه نشسته ایم و دلتنگ تو ایم

من ، عشق ، خدا ، عقربه های ساعت . . .

.

.

.

آسمان به آسمان ، کوچه به کوچه ، رویا به رویا ؛

هر جایی که مینگرم با منی اما دلم برایت تنگ میشود . . .

.

.

.

ﺩﻟﻢ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﭼﺸﻤﻬﺎﯼ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺗﻨﮓ ﺍﺳﺖ . . .

.

.

.

عصر جمعه یک نفر مشت مشت بر دلتنگی ام دلشوره می پاشد . . . icon sad اس ام اس دلتنگی بهمن 91

.

.

.

دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی ، چقدر ابعاد بودنت عجیب است !

.

.

.

برای دلخوش کردن هیچکس ، چیزى نگویید که بعدها دلیل دلتنگیش شود . . .

.

.

.

رسم ” خوب ” ها همین است !

حرف آمدنشان شادت می کند و ماندنشان با دلت چنان می کند که هنوز نرفته دلتنگشان می شوی . . .

.

.

.

دلتنگی محله ای ست پر ازدحامِ یادت که در شلوغی اش نه تنها تو را پیدا نمی کنم ، که خود را هم گم میکنم . . .

.

.

.

دلم برایت تنگ شده است چه از طول ، چه از عرض و چه از ارتفاع !

می دانم تقصیر تو نیست ، قطعا تقصیر اشکال هندسی ست !

.

.

.

سهم “ من ” از “ تو ” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست !

همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !

.

.

.

مشکل از جایی شروع میشه که دلتنگ کسی باشی که نیست

حوصله کسی رو نداشته باشی که هست . . .

.

.

.

نم کشیده ام بر دیوار اتاق بس که لحظه های دور بودنت را قطره هایی از باران دلتنگی باریده ام روی آن به یادگار . . .

.

.

.

دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی . . .

چقدر ابعاد بودنت عجیب است . . . !

.

.

.

تا خرخره پر از دلتنگی ام !

مرسی ، دیگه میل ندارم . . .

.

.

.

خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم ؟

.

.

.

لباس هایم که تنگ می شد می بخشیدم به این و آن !

ولی دل تنگم را ، حالا چه کسی می خواهد !؟

.

.

.

یاس گروپ

خیلی وقته دلم تنگ شده واسه کسی که بهش بگم :

۷ صبح اگه بیدار بودی بیدارم کن !

اگه رفتم پشت خطش قطع کنه و بگه : جونم . . .

اگه باهاش قرار گذاشتم زودتر از من بیاد ،

یواشکی از تلفن خونه بزنگه بهم !

دوستاشو بپیچونه بخاطر من . . .

منو با تنهاییام ؛ تنها نذاره !

خیلی وقته دلم تنگ شده . . .

.

.

.

دلتنگی یعنی شماره ات را پاک کرده ام و هر شماره غریبی به شوق اینکه تویی خوشحالم می کند . . . !

.

.

.

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود . . .

.

.

.

ای کاش روزهای دلتنگی من هم مثل دوست داشتن های تو کوتاه میشد . . .

.

.

.

همه چیز زود شروع شد

عاشقی ، دلتنگی ، رفتن تو . . .

اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟

عشق تو در من . . .

 

منبع : یاس گروپ ( ارسالی اعضای گروه )

به پاس حرمت قلم انتشار این مطلب بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً جایز نیست.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 420
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 3,290
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,290
  • بازدید ماه : 7,473
  • بازدید سال : 93,192
  • بازدید کلی : 24,904,590