loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 2522 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

اس ام اس سنگین و فاز بالا بهمن ۹۱

 

sms sangin yasgroup.ir  اس ام اس سنگین و فاز بالا بهمن 91

تــاریخ انقضــات تمــوم شده

واسه همین از Call تبدیل شدی به Missed Call

.

.

.

این روزها قدم که میزنم ، منحرف میشوم به سمت چپ !

در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام

باید بیرون بیندازمت

.

.

.

فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین

به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین !

 

.

.

.

گرگها همیشه زوزه نمیکشند . . .

گاهی هم می گویند :

دوستت دارم . . .

و زودتر از آنکه بفهمی بره ای ، میدرند خاطراتت را . . .

و تو میمانی با تنی که بوی گرگ گرفته . . . !

.

.

.

آن روز ها هیچ چیزمان به هم نمیخورد ،

اما الان حسابی حالم از تو به هم می خورد . . .

.

.

.

هی فلانی!

دیگر هوای برگرداندنت را ندارم

هرجا ک دلت میخواهد برو

فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من ب سرت زد،

آنقدر آسمان دلت بگیرد ک با هزار شب گریه چشمانت،

باز هم آرام نگیری

و اما من

بر نمیگردم ک هیچ!

عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،

ک نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی،با خاطراتم قدم بزنی!

.

 

 

.

.

بعضیا مرگ مغزی شدن انگار !

هر روز قلبشون رو اهدا میکنن به یکی !

.

.

.

حس خوب داشتن

حال خوب داشتن

روز خوب داشتن

نعمتیست که رفتنت به من هدیه کرد !

.

.

.

فکر میکنی از تو تنفر دارم ؟؟

اشتباه میکنی ! من به تو فکر هم نمیکنم،

چون تنفر هم یه نوع احساسه و تو لیاقت هیچ احساسی رو نداری !

.

.

.

به بعضی ها باید گفت :

عزیزم من پین کد نیستم که بهت سه بار فرصت بدم

.

.

.

ایرادی ندارد . . .

این شبها که من تو را آه میکشم،

تو در آغوش دیگری نفس عمیق بکش تا دیوانه ترش کنی…!

.

.

.

خنده ام میگیرد

وقتی پس از مدتها بی خبری،

بی آنکه سراغی از این دل بگیری

می گویی دلم برایت تنگ است

یا دلم را به بازی گرفته ای،

یا معنای واژه ها را خوب نمی دانی ؟

دلتنگی … ارزانی خودت،

من دیگر دلم را به خدا سپرده ام

.

.

.

فکر میکردم اگه قلبم باهات صاف باشه همه چی حله ،

ولــی اشتباه فکر میکردمو جاش دهنم صاف شد . . .

.

.

.

واقعا چه فایده ؟؟؟

بالای خط فقر باشی و زیر خط فهم

.

.

.

عطر های گرون قیمت رو ول کن ، آدم باید بوی اعتماد بده

 

منبع : یاس گروپ ( ارسالی اعضای گروه )

به پاس حرمت قلم انتشار این مطلب بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً جایز نیست.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 92
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 428
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 3,536
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,536
  • بازدید ماه : 7,719
  • بازدید سال : 93,438
  • بازدید کلی : 24,904,836