loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 1823 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

شفاف: غلامحسین حیدری، وکیل مجری مشهور تلویزیون که بعد از ماه​ها درگیری با شکایت یک خانم، ظهر چهارشنبه رای «برائت» از ادعای این خانم را از دادگاه بدوی دریافت کرد، گفت: مجری تلویزیون محکوم نشده و از ادعاهای شاکی پرونده تبرئه شده است.

این وکیل دادگستری گفت: موضوع اصلی شکایت این خانم، طرح ادعایی زنای به عنف و با اکراه بوده که بعد از بررسی های بسیار و با حضور ۴مستشار و یک رییس شعبه و درخواست استعلام​های کوناگون و ارائه مدارم مختلف و حتی استعلام پزشکی قانونی، در دادگاه رد شده و رای برائت موکل من صادر شده است. در خصوص بند پایانی حکم دادگاه بدوی نیز، یک ادعا و اتهام دیگر است که باید در دادگاهی دیگر مطرح می شد اما به هر حال ما تابع قانون هستیم و به این حکم هم طبق روال قانونی اعتراض می کنیم و هرچه پیش آید آن را می پذیریم.

وی توضیح داد: درباره ادعای جدید، خانواده شاکی کاملا در جریان بوده​اند و اصلا پنهان کاری در ملاقات و همراهی با او وجود نداشته است. یک درخواست وام بوده که این خانم به عنوان ضامن همراه با مجری به بانک می روند و تضمین می​گذارند و ماجرایی اتفاق نمی افتد که در آن مفسده ای باشد.

حیدری تصریح کرد: این خانم هرکاری می خواست و می توانست در دادگاه انجام داد که من به خاطر حفظ حرمت و آبروی او فعلا از گفتن خیلی موارد درخواستی او که در نهایت هم کمکی به اثبات ادعایش نکرد، معذورم ولی اگر شاکی واقعا مدارکی دارد که در دادگاه ارائه نکرده، در اولین فرصت آنها را به دادگاه ارائه کند اما مطمئن باشید او هر آنچه که در توان خود داشت، مطرح کرد و از نهادهای مختلف استعلام خواست اما به نتیجه نرسید و حالا بازی خود را به رسانه​ها کشانده است.

ناگفته​هاي وکيل مجري مشهور تلويزيون از پرونده جنجالی

وی تاکید کرد: حرف من این است که یک شکایت صورت گرفته و یک پرونده به جریان افتاده است، یا متهم، مجرم شناخته می​شود یا اینکه تبرئه می شود. استنباط من از این داستان های فرا قانونی این است که گویا برخی به اسم «احقاق حق» و یا «روشنگری» دنبال پرده دری و اهداف دیگر هستند. آن هم در روزهایی که در غم رحلت عالم اخلاق تهران و کشورمان هستیم این رفتارهای غیرقانونی و غیرشرعی، یک خلاف اخلاق محض است.

این وکیل دادگستری تاکید کرد: حرف های ناگفته بسیاری دارم که صلاح نمی بینم عنوان شود و آبروی یک فرد ریخته شود و وارد حریم خصوصی افراد شویم. من تعجب می کنم از رسانه​هایی که اینگونه با ابروی افراد بازی می​کنند به صرف ادعاهای واهی یک خانم که در دادگاه به جایی نرسیده اما می خواهد بازی خود را در رسانه​ها دنبال کند.

به گفته وی رسانه ملی دارای سیستم​های نظارتی قوی و حراست حساس و باریک​بینی است که اجازه فعالیت به افراد دارای مشکل را نمی دهد؛ مجری برای رسانه ملی یک ویترین و نماد رسانه​ای است، اگر مشکلی در کار بود قبل تر از برگزاری هر دادگاهی، حراست و دستگاه​های نظارتی رسانه ملی، مجری خود را توبیخ و تنبیه می​کرد که این اتفاق رخ نداده است.»

بنابراین گزارش، «شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران در رای کلاسه ۱۶۸/۷۸/۹۱ آورده است،‌ مجری معروف صدا و سیما که با شکایت دختری جوان به «زنای به عنف و با اکراه» متهم شده است، پس از برگزاری جلسات دادگاه و اخذ اظهارات شاکی و دفاعیات متهم، در نهایت به جهت ایجاد شبهه برای دادگاه در موضوع اتهامی زنای به عنف و با اکراه و بر اساس مصداق قاعده درء و به استناد به مواد ۵۴ و ۱۷۷ قانون آیین‌دادرسی کیفری از اتهام زنای به عنف با شرایط احصان تبرئه شده است. دادگاه هم‌چنین اعلام کرده است که متهم بر اساس احراز بزهکاری در «ملاقات» با شاکیه پیش از اجرای صیغه عقد موقت و با استناد به ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی به تحمل ۸۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم می‌شود.»

به گزارش خبرنگار ما، این حکم اولیه پس از مهلت قانونی و تجدید نظرخواهی و در صورت اثبات رابطه _ که با توجه به اظهارات وکیل متشاکی پنهان کاری در کار نبوده است و حرفی از بزهکاری در ملاقات با شاکیه نیست _ هر کدام از طرفین به ۴۰ ضربه شلاق محکوم می​شوند و نه تنها متشاکی که این موضوع در رسانه​ها منتشر نشده است.

همچنین اطلاعات خبرنگار ما حاکی است پس از اظهارات متناقض این خانم در گفتگوهای مختلف که خود را هر بار دارای یک شغل می​نامید که هر یک به نوعی با صداوسیما در ارتباط بوده و «خبرنگار رسانه ملی، نویسنده رادیو، گوینده برنامه های رادیویی، نویسنده برخی برنامه های تلویزیونی» اداره کل حقوقی سازمان صداوسیما به وکیل این خانم هشدار داده که از او به خاطر این اظهارات کذب شکایت می کند و همین باعث می شود او در آخرین کفتگوی جنجالی خود، عنوان کند که هیچ رابطه ای با صداوسیما ندارد!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 89
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 416
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 3,113
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,113
  • بازدید ماه : 7,296
  • بازدید سال : 93,015
  • بازدید کلی : 24,904,413