loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 1535 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)

baraneeshgheto radsms.net  متن عاشقانه و احساسی باران عشق تو

متن عاشقانه و احساسی باران عشق تو

متن عاشقانه باران عشق تو

برای مشاهده متن عاشقانه به ادامه مطلب بروید …

 

عطر دوستت دارم ها پر شده
هر قطره از باران با عشق می آید و تن ما را خیس میکند
تا هر دویمان بوی عشق را بدهیم

در این روز بارانی ،هوا پر شده از عطر عشقت ، تو را سپرده ام به نسیمی که بوی باران میدهد
بارانی که مرا لبریز میکند از آنچه قلبم را پر تپش کرده …
دستهایم پر از لطافت دستان تو ، آغوشم باز است برای در میان گرفتن تو !
تا از خیسی تنت خیستر شوم در زیر باران ، تا فاصله بگیرم از زمین و آسمان ، تا بروم به رویاهایم ، نمیخواهم لحظه ای حس کنم که در خیالاتم!
از عشق تو به جنون رسیدم ، چه سختی هایی کشیدم ، تا در زیر باران به تو رسیدم و اینجا طعم شیرین عشق را با تو چشیدم!
در این روز بارانی ، هوا پر شده از حضور مهربانت ، نه در جستجوی یک سرپناهیم ، نه به انتظار رفتن ابرهاییم ، همین حال را میخواهیم با این هوای عاشقانه ، همینجا را میخواهیم با این حس شاعرانه!
وقتی با تو قدم میزنم در زیر باران ، قدر تو را میدانم بیشتر از هر زمان !
میرویم و میرویم در زیر باران، نه خستگی است در پاهایمان ، نه نا امیدی در دلهایمان ، من هستم و تو هستی و خدایمان !
عطر دوستت دارم ها پر شده ، هر قطره از باران با عشق می آید و تن ما را خیس میکند ، تا هر دویمان بوی عشق را بدهیم !
در زیر همین باران همیشه با من بمان ای عشق بی پایان ، نگذار زندگی مان مثل کویر باشد ، من از درد کویر رها شدم و با یک قطره باران به دریای بی انتهای دلت رسیدم ، غرق شدم ، عاشق شدم و اینک عاشقانه میپرستم تو را !

منبع : اس ام اس فا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 483
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 4,666
  • بازدید سال : 90,385
  • بازدید کلی : 24,901,783