loading...
جی مدل لباس و مدل آرایش
متین بازدید : 717 پنجشنبه 07 دی 1391 نظرات (0)

estatos radsms.net  استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

استاتوس های عاشقانه

برای خواندن استاتوس به ادامه مطلب بروید …

 

تو خوشگلترین، خوشتیپ ترین و باکلاس ترین آدم روى زمین هستى.این هندونه اى که گذاشتم زیر بغلت برو بزار تو یخچال خنک بشه

شب یلدات پیشاپیش مبارک:-*
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

مثل آلمانی: بهتر است دوباره سوال کنی،

تا اینکه یک راه اشتباه بروی.
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱
تنها مقصود ما در زندگی “عشق ورزیدن” است. اگر ازعهده این مهم بر نمی آییم،

دست کم بکوشیم تا یکدیگر را “نیازاریم”
دالای لاما
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

“گوسفندانى” بودیم، آمدند “خرمان” کنند، “گرگ” شدیم…
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱
وجود نازنینت تکیه گاهی است برای بودنم، برقرار باش تا هرگز بیقرار نباشم
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

یکی به خدا گفت : اگر سرنوشت مرا تو نوشتی، پس چرا آرزو کنم ؟

خدا گفت : شاید نوشته باشم: هر چه آرزو کند!
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱
کف بینی نکن

دستی که به سویت دراز شده طالعش تویی
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱
از طرف می پرسن می دونی معنی پرچم دزدان دریایی چیه ؟ می گه : خوردن کله پاچه تو دریا ممنوع
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

کاش یکی باشه که درددلتو بتونی بهش بگی…ولی وای ازروزی که همون یکی بشه درد دلت..!
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱
اینجا حوالی حادثه ها…

نشسته ام

پای رفتنم را بُرده است ، روزگار غریب
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

کاش نجابتم را بهانه رفتنت نمیکردی!

تا با دیدن هر هرزه ای به خودم نگویم

اگر مثل این بودم نمیرفت..!
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

جایگاه انسانیت هرکس ، قلب خاموش اوست ، نه دهان پر حرفش . . . (جبران خلیل جبران)
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

سیر شده ام بسکه از آدمها زخم خوردم

خدا خیرتان دهد به من محبت دروغین تعارف نکنید،من سیرم!

منم که تا تو نخوابی نمی‌برد خوابم

تو درد عشق ندانی، بخواب آسوده

ز ریشه کندن این دل تبر نمی‌خواهد

به یک اشاره می‌افتد درخت فرسوده
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱
پروردگارا

به خواب دوستانم “آرامش”

به بیداریشان “آسایش”

به زندگیشان “عافیت”

به عشقشان ” ثبات”

به مهرشان “وفا”

به عمرشان”عزت”

به رزقشان”برکت”

وبه وجودشان”صحت”

عطا فرما
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

یابمان وامیدفردایم باش یادیروزم را برگردان و برو . . .
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

برایم از بازار یک بغض خوب بخر ،نه مثل اینها که دارم …

اینها هر روز می شکنند!
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱
از وقتی که نیستی،

خدا می داند، چقدر آب به صورَتم پاشیدم .. لعنتی …

این کابوس آنقدر واقعیست

که از خواب بیدار نمیشوم. . .
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

قطار راهت را بگیرو برو به سلامت

نه کوه توان ریزش دارد

نه ریزعلی پیراهن اضافه

هیچ چیزمثل سابق نیست.

تقصیرما نیست که روی حرفهایمان نمیمانیم .ما بر زمینی زندگی میکنیم

که هر روز خودش را دور میزند!
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

دیوارهایى که میسازى هرروز و هرروز بیشتر میشود

بناى بی احساس من

آخر من از کجا براى این همه دیوار پنجره پیدا کنم؟؟
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

آدمیست دیگر…
یک روز حوصله هیچ چیز راندارد
دوست دارد خودش را بردارد بریزد دور…!
حسین پناهى

4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

من از این فاصله ها دلگیرم / بی تو اینجا چه غریبانه شبی می میرم / ساعت گریه و غم هیچ نمی خوابد و من / در الفبای زمان خسته ی این تقدیرم .
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱
معطر گشته با زلفت تمام عالم هستی ، بدان تا آسمان برجاست تو سلطان دلم هستی .
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

توکجایی سهراب؟ را گل کردند، چشمها را بستند و چه بادل کردند

صبرکن سهراب! گفته بودی:قایقی خواهم ساخت دورخواهم شد ازین خاک غریب، قایقت جادارد؟من هم از همهمه اهل زمین دلگیرم.
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

شاید آن روز که سهراب نوشت:(تاشقایق هست زندگی باید کرد)”خبری ازدل پردردگل یاس نداشت”بایداینطوری نوشت:(هرگلی هم باشی.چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجباریست)
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱
ما پیغام دوست داشتنمان را با دود آتش به هم میرسانیم.

نمیدانم آن سو برای تو تکه چوبی هست یا نه؟

من اینجا جنگلی را به آتش کشیدم…!
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

گاهی دلت میخواد همه بغضات از تو نگاهت خونده بشه ، بفهمن که جسارت گفتن کلمه هارو نداری!

اما یه نگاه گنگ تحویل میگیری و

یه جمله مثله: چیزی شده؟

اونجاست که بغضتو با لیوان سکوتت سر میکشی و با لبخند میگی:

نه هیچی…!
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱
بیادتم

به وسعت

قلب کوچکم،

شاید کم باشد اما قلب هرکس

تمام زندگی اوست!
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

گاهی در برابر خاطرات توقف کن و یاد آور دوستیها و رفاقتها باش ، امیدوارم سهم من از این تجدید خاطرات یک یادت بخیر ساده باشد .
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

سکوت من نشانه ی شکستم نیست!

بلکه حجم بزرگیست از فریاد که بستری برای حضور نمی یابد. . .
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

فقـط چـند قـدم مانـده بـود برسـم بـه “تــو”… اگر ایـن خواب لعنتـی، دیشـب ادامـه داشـت…!
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

یاد ندارم نابینایی به من تنه زده باشد، اما هر وقت تنه ام به جماعت نادان خورد، گفتند: مگه کوری؟؟؟
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

تو با من “بازی” می‌کنی من با تو “عاشقی”… و دیگران را ببین که چگونه محو تماشای این “بازی عاشقانه اند”…
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

گاهی باید بی رحم بود… نه با دوست… نه با دشمن… بلکه با خودت… و چه بزرگت می‌کند آن سیلی که خودت می‌خوابانی بر صورتت…
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

گاهی تو …

گاهی یاد تو …

گاهی هم غم تو …

آخر این “تو” کار مرا تمام می کند !
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

آشفته دلان را هوس خواب نباشد ، شوری که به دریاست به مرداب نباشد . .
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

ازجداییمان برای هر که کسی گفتم

حق را به من داد

اما …

اینها نمی‌دانند من حق را نمیخواهم

حق که برای من” تو” نمی‌شود…..!
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

وقتی تو نیستی …

شادی کلام نامفهومی ست !

و ” دوستت می‌دارم ” رازی‌ ست

که در میان حنجره‌ ام دق می‌کند

و من چگونه بی‌ تو نگیرد دلم ؟
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

وقتی تو نیستی همه نیستن…

نه که نیستن!

هستن!

ولی مثل تو نیستن!
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

گاهی نفس به تیزی شمشیر می شود

از هرچه زندگیست دلت سیر می شود

گویی به خواب بود جوانیمان گذشت

گاهی چه زود فرصتمان دیر می شود

کاری ندارم آنکه کجایی چه می کنی

بی عشق سر مکن که دلت پیر می شود
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

دوست داشتن یعنی بیست نفر واست سالاد فصل سلطنتی درست میکنند لب نمیزنی ولی دوست داری تره ای رو بخوری که “اون”هیچوقت واست خرد نمیکنه…
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

دلم رقص نمیخواهد…..!

دنیا تمامش کن تا سازت را نشکسته ام…
4554451 استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

شبیه معادلات چند مجهولی شده ام این روزا هیچ کس از هیچ راهی مرا نمیفهمد

sharethis استاتوس های عاشقانه دی ۹۱

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

مدل های جدید . ثبت شده در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی . تمام مطالب موجود در سایت مجاز بوده . راه ارتباطي:pavcity@gmail.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3538
  • کل نظرات : 930
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 1847
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 2,800
  • باردید دیروز : 976
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,800
  • بازدید ماه : 6,983
  • بازدید سال : 92,702
  • بازدید کلی : 24,904,100